16.00 www.ghostridermovie.net

Efter 12 :öl så är dom flesta GR.... Ganska Radiostyrda :D

-Lowrider- skrev:
Där har du HELT fel!!!

Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!

Team GR...

Du är patetisk som tror att du kan beräkna vad som kan hända när du är ute och kör..hur beräknar man att en kedja kan gå av ,,en tant byter plötsligt fil,,en lasbilschaffis somnar vid ratten??? Eller kan du se in i framtiden och på så sätt beräkna riskerna??

Nä du vill själv framställa dig som någon j*vla gud som är ute och kör! Någon som är odödlig!

Hoppas du lever året ut iallafall! :mad:

Mjaaaauu vad arg man kan vara...

Team GR...

-Lowrider- skrev:

Du är patetisk som tror att du kan beräkna vad som kan hända när du är ute och kör..hur beräknar man att en kedja kan gå av ,,en tant byter plötsligt fil,,en lasbilschaffis somnar vid ratten??? Eller kan du se in i framtiden och på så sätt beräkna riskerna??

Nä du vill själv framställa dig som någon j*vla gud som är ute och kör! Någon som är odödlig!

Hoppas du lever året ut iallafall! :mad:

Håller med till 100%. Hur kan mar bara tro en sådan sak.
Om man kör i 280 km/h så rör man sig framåt med nästan 80 meter/sekund. I helvete heller att man kan beräkan allt som händer.

En grej till.
Risken är ju stor att någon medtrafikant får panik när dom ser ett objekt komma mot dom i en sådan enorma fart att dom får panik och gör något mycket oberäkant, som tex väjer in i en annan bil eller lastbil. En olycka GR då helt och håller indirekt är skapare till.
Hur tar ni med det i beräkningarna.???
Kom nu inte och säg att ni har parapsykologiska krafter och lugnar ner era medtrafikanter när ni kör så ingen, absolut ingen får panik när dom möter en hoj i 250-300 blås.

Har egentligen inte så mycket att säga. Det mesta är redan sagt...

Jag har själv lekt på gata i många år, jag har aldrig hävdat att det är speciellt smart eller osmart. Jag har själv sökt adrenalinrusningarna som det ger.

Jag blev en gång stoppad utav en vän till mig (som är Polis) och som visste att det är jag som gasat runt stan, som om jag hade hela arslet fullt av senap.
Han frågade om jag verkligen vill göra detta?! I så fall gör det ordentligt innan du skadar någon annan, ställ upp bland dom stora.
Det var först då jag insåg hur barnslig jag igentligen var!

Ungefär som när No1 åkte till England för att sätta världsrekord i att åka fort på bakhjulet och erbjöd innehavande kille att prova hans hoj ifall han slog det, och när innehavande kille började närma sig No1´s nytagna rekord fick han helt plötsligt inte låna den längre...

Men om du/ni vill bli ihågkomna som någon stor, som en hjälte, en som verkligen kunde köra hoj.

Varför inte då göra som dom stora?

Ställ upp i ett gatlopp. Isle of man till exempel
Så ska du få se när killarna leker med dig.

Se på den Bästa kolla på en meritlista som inte ens Doohan kan mäta sig med.

http://www.mcb.net/ttraces/tt/joey/joey.html

Mr.Jim

(Numera glad att det "bara" vart jag som blev skadad i min lek.)

ska bli kul att se..

Har sett den gamla, och den hade ett visst underhålningsvärde.
den var mycket bätre än GIS 3 som jag just såg. Den va ju skidåligt ju allt från rutten dom körde till bilen, allt var bättre i GIS 2.
Och Ghostrider knäcker båda e hästlänger.

GSXR1100R skrev:
Freppa är Goof rider, jag har sett att kapitalistsvinet nu har en Bajsa Bussa, Freppa är helt orädd och helkass på att bedöma risker ;)

Men hallå alltså, Goof är ju jag :hej

Hmm betyder det att det är jag som är Ghost-rider??
Ja nu har jag ju inhandlat ett kamerastöd till bågen så nu kommer snart GR3 Ghost-rider goes berserk!! Jag kommer att köra i minst Mach2 genom ett shoppingcenter nära dig!!

MrGooFy skrev:

Ja nu har jag ju inhandlat ett kamerastöd till bågen så nu kommer snart GR3 Ghost-rider goes berserk!! Jag kommer att köra i minst Mach2 genom ett shoppingcenter nära dig!!

HÖRRÖ!!!!
Inte komma och sno mitt kändisskap nu!
Det ÄR jag som är Fidel Castro!....Ghostrider! Jag menade Ghostrider!.......jävlar.....

gixxermf skrev:
det bara haglar moralkärringar här... ni som gnäller är ju bara tjuriga för att ni är talanglösa och inte klarar/ vågar gasa lite... :fakta

tänk på att det är farligt att gå mot röd gubbe oxå!

OK, från och med idag så funderar jag på att bryta mot all etik. Efter att ha skruvat ihop en 17-årig tjej som blivit torpederad av en manlig icke moralkärring som klarade/vågade att gasa lite på sporthoj så att hennes cykel hittades 20 meter därifrån på en husvägg i två delar så funderar jag på att nästa gång ge MC föraren ett nackskott i stället för att sitta på operation och försöka rengöra denne förares asfalteksem. i alla fall om det är du...

Om du tror att det handlar om att vara moralkärring så är du minst sagt dum i huvudet

Freppa skrev:
HÖRRÖ!!!!
Inte komma och sno mitt kändisskap nu!
Det ÄR jag som är Fidel Castro!....Ghostrider! Jag menade Ghostrider!.......jävlar.....

MUhahaha

Du ska bara se vad jag ska göra med din hoj när du visar dig i Borås! :öl :öl :öl :squid

Nurse Ratched skrev:
OK, från och med idag så funderar jag på att bryta mot all etik. Efter att ha skruvat ihop en 17-årig tjej ...

Och efter det inlägget torde "debatten" vara över.

Eller finns det några fler som vill "försvara" GR?

Ähhh, kör fort och med insidan av huvudet. Skall du köra med någon annan kroppsdel, kör på bana.

No1 skrev:
Så kom INTE och försök att få det till att jag fegade genom att ta av honom nycklarna då jag inte vet någon som skulle göra samma sak för mig som jag gjorde för Gary i en situation som den där när vi var konkurenter och jagade samma världs rekord samt att bli först i världen över 300km/h!!!
No1...

300km/h på bakbananen? :skrämd
Gawd dang!!! Har du lyckats med det? isf. :bow
(det stod bara att ni jagade)

EDIT: stvafle

£$$£££$$$£$

Fatta att det är pengarna som styr! Skulle ingen köpa filmen så skulle det inte komma mer sådana här filmer. Det blir ju inte bättre för att ni klagar på GR, han vill ju tjäna pengar och han vet nog själv också att det inte är helt ofarligt. Filmerna har ju onekligen blivit ganska hypade vilket gör att de säljer mer. Det e ju perfekt för GR så fort det bara nämns...

Jag kan säga att jag tycker att det e lite spännade att se på, fast tänker man ett steg till så tycker jag kanske att det e lite idiotiskt... Jag orkar inte bry mig så mycket...

hej, jag heter efterblivenxplojt, kommer det en till gostrider film ? :confused: :confused:

MrGooFy skrev:

GR är inspelad med hjälp av mina kamerafästen, jag skickade paketet till GR helt ovetandes att han skulle göra denna film, troligtvis så är det mitt fel att han blev hetsad till att köra 300 blås med kamera på tanken, dom flesta som filmar med hjälp av detta fäste kör för fort, snälla ni som använder mina produkter, kör försiktigt så att ni inte blir haffade av polisen (det blev jag).
Man kan gasa satan på bana och då ser man inte snabb ut, inte jag iaf :(

bra tipps till polisen vore ju att bara stå där och strunta i honom, då ser han bara fånig ut, och det blir inte någon bra film heller :crash

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Nurse Ratched
OK, från och med idag så funderar jag på att bryta mot all etik. Efter att ha skruvat ihop en 17-årig tjej ...

--------------------------------------------------------------------------------

[/B]

Detta är absolut inget försvar eller har något att göra med GR bara min egen tanke.. på dessa cyklister Hoppas att det gick bra med denna tjejen Nurse.
Dessa cyklister är om några, döds piloter..
Vet inte hur många jag har "nästan" klipt i morgon trafiken (och ja, jag tar det lugnt då jag vet att alla cyklister i stan är idioter) på sveavägen när de kommer nersusandes för backen vid odenplan mot rött. Senast i veckan var jag vittne till en cyklist som vart på körd av en Mc på oden gatan, efter att ha trängt sig förbi (brukar göra mitt bästa för att hindra dem att pasera när man står vid rödlyset, för deras egen skull)
Nja då tar man upp cykeln på trotoaren o sedann ut på vägen igen o passerar rödlyset i godan ro mitt i morgon rusning..
Pang sa det när det kom en hoj från andra hållet. Bäst av allt hon körde med proppar i öronen o musik på högsta volym.. som tur var var det ända som hände att hon fick ett skeft bakhjul. Men man börjar allvarligt fundera om dessa har dödslänktan.. Visserligen är ju den stora skilnaden attt dessa cyklister knappast leker med någon annas liv än sitt eget. Men på den faktor är den stora massan fan värre än fåtalet busar på mc..

Klanka på om ni vill men detta är varken en frånskyllnig eller försvar, bortförklaring eller något. Bara en iaktagelse..

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...