Nr:18 skrev:Nej, den är silverfärgad![]()
Skit åsså... jag som trodde preciiiis..

/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Nej, den är silverfärgad![]()
Bj.O.rn skrev:'
Tror nummer 18 är spökis.. han har en svart hoj...![]()
/B
-Lowrider- skrev:Där har du HELT fel!!!
Du säger att det är tur att ingen gör något oväntat!! Det är något som man hela tiden har med i beräkningarna när man kör på detta sätt!!!
Team GR...
Du är patetisk som tror att du kan beräkna vad som kan hända när du är ute och kör..hur beräknar man att en kedja kan gå av ,,en tant byter plötsligt fil,,en lasbilschaffis somnar vid ratten??? Eller kan du se in i framtiden och på så sätt beräkna riskerna??
Nä du vill själv framställa dig som någon j*vla gud som är ute och kör! Någon som är odödlig!
Hoppas du lever året ut iallafall!![]()
-Lowrider- skrev:
Du är patetisk som tror att du kan beräkna vad som kan hända när du är ute och kör..hur beräknar man att en kedja kan gå av ,,en tant byter plötsligt fil,,en lasbilschaffis somnar vid ratten??? Eller kan du se in i framtiden och på så sätt beräkna riskerna??
Nä du vill själv framställa dig som någon j*vla gud som är ute och kör! Någon som är odödlig!
Hoppas du lever året ut iallafall!![]()
GSXR1100R skrev:Freppa är Goof rider, jag har sett att kapitalistsvinet nu har en Bajsa Bussa, Freppa är helt orädd och helkass på att bedöma risker![]()
Rossifumi skrev:Kul att se att det bara är folk med små blöjhojjar som klagar på GR![]()
![]()
MrGooFy skrev:Men hallå alltså, Goof är ju jag![]()
Hmm betyder det att det är jag som är Ghost-rider??
Ja nu har jag ju inhandlat ett kamerastöd till bågen så nu kommer snart GR3 Ghost-rider goes berserk!! Jag kommer att köra i minst Mach2 genom ett shoppingcenter nära dig!!
Nurse Ratched skrev:Från en BMW fjolla... Pust...![]()
gixxermf skrev:det bara haglar moralkärringar här... ni som gnäller är ju bara tjuriga för att ni är talanglösa och inte klarar/ vågar gasa lite...![]()
tänk på att det är farligt att gå mot röd gubbe oxå!
Freppa skrev:HÖRRÖ!!!!
Inte komma och sno mitt kändisskap nu!
Det ÄR jag som är Fidel Castro!....Ghostrider! Jag menade Ghostrider!.......jävlar.....
Nurse Ratched skrev:OK, från och med idag så funderar jag på att bryta mot all etik. Efter att ha skruvat ihop en 17-årig tjej ...
No1 skrev:Så kom INTE och försök att få det till att jag fegade genom att ta av honom nycklarna då jag inte vet någon som skulle göra samma sak för mig som jag gjorde för Gary i en situation som den där när vi var konkurenter och jagade samma världs rekord samt att bli först i världen över 300km/h!!!
No1...
GR är inspelad med hjälp av mina kamerafästen, jag skickade paketet till GR helt ovetandes att han skulle göra denna film, troligtvis så är det mitt fel att han blev hetsad till att köra 300 blås med kamera på tanken, dom flesta som filmar med hjälp av detta fäste kör för fort, snälla ni som använder mina produkter, kör försiktigt så att ni inte blir haffade av polisen (det blev jag).MrGooFy skrev:Men hallå alltså, Goof är ju jag![]()
Hmm betyder det att det är jag som är Ghost-rider??
Ja nu har jag ju inhandlat ett kamerastöd till bågen så nu kommer snart GR3 Ghost-rider goes berserk!! Jag kommer att köra i minst Mach2 genom ett shoppingcenter nära dig!!
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Nurse Ratched
OK, från och med idag så funderar jag på att bryta mot all etik. Efter att ha skruvat ihop en 17-årig tjej ...
--------------------------------------------------------------------------------
[/B]
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti