Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:Lagligt eller inte, vad spelar det för roll??? Alla verkar ju vara så bekymrade vad folk ska hitta på för tok i trafiken, då spelar det väl ingen roll vart man får inspiration ifrån?
Förresten, har DU kört dom en vilde bara för att du sett en fransos kryssa mellan bilar?? Jag blir inte ens sugen...
Tinatjejen skrev:Känns verkligen som att det går ner på RIKTIG blöjnivå när nån sitter och gör person angrepp och snackar om att folk har "blöjhojar". (när han själv kör bil dessutom).
Bj.O.rn skrev:Mja.. Russifumis situation har vi ju tagit upp, å kanske ångrar han sitt inlägg litegranna, men personangrepp ska stävjas, ja..
/B
Tinatjejen skrev:Ja, tycker de e fegt att ge sig på folk på de där sättet. Hade tyckte det vare sig han åkte hoj eller körde bil.
Hans situation bryr jag mig inte heller om. Det är sättet han (med flera) för "diskussion" på forumet då och då. (
Tinatjejen skrev:Ja, tycker de e fegt att ge sig på folk på de där sättet. Hade tyckte det vare sig han åkte hoj eller körde bil.
Hans situation bryr jag mig inte heller om. Det är sättet han (med flera) för "diskussion" på forumet då och då. (exempelvis denna gång). D.v.s. börja tjaffsa om att folk har, i hans ögon, för små hojar för att få föra sin talan, istället för att diskutera det som tråden behandlar.
Nu har jag själv lyckats bli riktigt Off topic.![]()
Det är ju bara bra om han ångrar de där inläggen![]()
Rossifumi skrev:Vad alla missar här är att jag skämtade i mitt första inlägg. Sedan så hoppade någon på mig och kallade mig idiot! Tro f-n att jag blir irriterad.
Att du med andra inte kan inse det är ju erat problem![]()
![]()
Tinatjejen skrev:Ja, det missade jag ju. Som du kanske redan märkt![]()
![]()
Men det där är vanligt förekommande så fort en diskussion hettar till lite. Att man börjar klanka på varandra för fåniga saker istf att hålla sig till saken. (vilket ju inte jag heller gjorde denna gång)
Klart man blir arg när någon kallat en för idiot.
Men det kan ju inte ha varit glasklart att du menade inlägget som skämt, eftersom tydligen flera blitt lite griniga. Tänk på de, så slipper du grinollar i fortsFör grinollarna blir ju DITT problem?
![]()
Rossifumi skrev:Har hamnat i mycket "trubbel" för min sjuka humor... Men alltid överlevt![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |