16.00 www.ghostridermovie.net

ORD :fakta

gixxermf skrev:
det bara haglar moralkärringar här... ni som gnäller är ju bara tjuriga för att ni är talanglösa och inte klarar/ vågar gasa lite... :fakta

tänk på att det är farligt att gå mot röd gubbe oxå!

Jag har inte mobbat en polis på 4 månader!! :D
men dom stirrar stelt på då man råkade äta på samma resturang som dom!

men som sagt: They can't catch you if you don't stop!

Zana skrev:

Vad tror du dom säger inne på stationen? Jag tror dom är ganska så upprörda och ute efter hämnd. Se bara på mcbudens fina uppretning av ordningsmakten, och deras trafikförseelser är ändå att betraktas som milda om man gämför med GR.

Ett till troligt alternativ:

"they can't catch you if you don't run into someone or something"

Mcbudet skrev:
Jag har inte mobbat en polis på 4 månader!! :D
men dom stirrar stelt på då man råkade äta på samma resturang som dom!
men som sagt: They can't catch you if you don't stop!

Popupkillers och den sidan funkar inte så bra. Du ska få upp 3 st popupfönster.

Ludde skrev:
Funkar inte teasern nu? Eller är det bara för mig det knasar sig?

HA DE GÔTT

Ok, nu räcker det med vansinnesfärder bland vanligt folk, lyckligt ovetande om denna galnings framfart i trafiken.

För att stämma in med flera andra, det kommer att sluta illa, förr eller senare... Även om GR förhoppningsvis inte tar med sig nån annan i döden så vore det ju trist ändå... Om inte annat på hojen...

Duger det inte att köra av sig på bana för GR? Eller är det så att han blir frånkörd då? Eller kanske inte tar sig i mål då han försöker?

:)

Intressant diskussion...... :rolleyes: Förstår faktiskt inte vad det häftiga är när man kör i 290km/h i tät trafik. En del verkar inte förstå att det räcker med att personen i bilen framför råkar nysa, sen har en hoj klyvt bilen, för det är vad som händer när hastighetsskillnaden är 200 km/h. Eller så kommer hojen voltande över mitträcket och landar i nån stackares knä.... Nä, jag är inte mycket för den här typen av "underhållning", kör man på en krokig väg fort som fan så är det en sak, det gör jag dagligen och det är därför jag kör hoj. Men den dagen jag börjar toppa hojen bland en massa andra trafikanter så får det vara stopp. Spela gärna rysk roulette med folk som är med på det, annars låt bli. Jag har visserligen ingen blöjhoj, men jag får väl inte uttala mig ändå eftersom jag troligen inte har en sporthoj enligt de som har uttalat sig om blöjor innan. Troligen borde de själv växa ur blöj-åldern, vad vet jag.

Högerklick och "Save As..." då?

Ludde skrev:
jag får upp 3st popupfönster... Men sen när man trycker på att ladda ner miniteasern händer inget... :confused:

HA DE GÔTT

Rossifumi skrev:
Haha, du undantaget då... Men du anser dig ju vara en moralkärring ;)

Hihi, om du bara visste... Jag har ingen hoj nu. Men det har sina skäl. Men din lilla skithoj hade jag hellre varit utan :fakta

Edit: Så rätt Bj.O.rn... Jag bröt ryggen förra året i en MC-olycka och är förlamad sedan dess!

Jasså du har bruten rygg, det måste vara kul. Kanske är det därför du måste sitta och kritisera. Jävla översittare.

Borde döpas om till Idiotrider.

Tänk själv ifall den dåren skulle orsaka en trafikolycka där någon av "offerna" är en familjemedlem som kanske skadas allvarligt eller värra. Allt bara för att det där puckot ska filma hur duktig/korkad han är på sin hoj.
Hade det hänt hade jag fanimej inte nöjt mig med att han döms till grov vårdslighet i trafik eller vad det nu hade blivit.
Jag hade skipat min egen rättvisa.
Ett liv kan ta slut så snabbt. Vore ju f-n ifall det skulle hända för att en idiot som GR ska visa sig på styva linan.

Det har sagts innan och tåls sägas igen..
ingen mening att hålla på o leka moralkärringar, varken folket som köper filmen eller GR själv lär lägga av sålänge de finns intresse för spänning i den här världen.
Sen att "spänningen" kanske inte råkar vara så smart i det här fallet är en diskussion ni kan ta när ni e gamla och inte har nåt bättre för er.

Deimos skrev:
Borde döpas om till Idiotrider.

Tänk själv ifall den dåren skulle orsaka en trafikolycka där någon av "offerna" är en familjemedlem som kanske skadas allvarligt eller värra. Allt bara för att det där puckot ska filma hur duktig/korkad han är på sin hoj.
Hade det hänt hade jag fanimej inte nöjt mig med att han döms till grov vårdslighet i trafik eller vad det nu hade blivit.
Jag hade skipat min egen rättvisa.
Ett liv kan ta slut så snabbt. Vore ju f-n ifall det skulle hända för att en idiot som GR ska visa sig på styva linan.

Man hade nog gjort sig olycklig.....

Fy fan, hur orkar ni??? Måste ni gå och skriva i tråden om ni inte tycker om GR... Shit... Blir så trött på alla som ska klaga hela tiden! Skriv inte om ni bara ska klaga!

/NeO

NeO skrev:
Fy fan, hur orkar ni??? Måste ni gå och skriva i tråden om ni inte tycker om GR... Shit... Blir så trött på alla som ska klaga hela tiden! Skriv inte om ni bara ska klaga!

/NeO

Visst har vi varit där förut, skulle hellre se att tråden togs bort.. dvs reklam för GR..

/B

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...