12 muslimska män söker dotter

Ukiwaza skrev:
Dom ville säkert "gruppratar" med henne. :gnissla
:va? Vad ville dom göra?(seriöst)

Fy fan vad vidrigt. Gå efter en oskyldig dotter är så jävla fegt. Fast om någon minister i Sverige skulle lyckas med att förbjuda motorcyklar så finns det nog risk för att många här skulle ge sig på liknande metoder... :gnissla

Ja, på de jäklarna bara. Dottern var säkert me o rita lite oxå. :mad:
Nä, det är snart dags att alla får röka fredspipa o dricka sig fulla så kommer det säkert bli bra mycket bättre! :fyllisar

HanneZ skrev:
:va? Vad ville dom göra?(seriöst)

Fy fan vad vidrigt. Gå efter en oskyldig dotter är så jävla fegt. :gnissla

Muslimernas fanatism finner inga gränser, fega....tja, det är precis vad dom är.

Men det kan vara så att i deras kultur är det helt ok att göra så... :pannkyss

Skriver istället för korvis. Om man frågade 10 vanliga muslimer i sverige om det är en bra idé att mörda(?) tecknarens dotter är jag övertygad om att de flesta skulle svara nej.

General E skrev:
Skriver istället för korvis. Om man frågade 10 vanliga muslimer i sverige om det är en bra idé att mörda(?) tecknarens dotter är jag övertygad om att de flesta skulle svara nej.
Jo självklart, men det tycks inte alla förstå.

General E skrev:

Fråga dem samtidigt om de förstår att de stackars tolv förlöjligade och förföljda männen är desperata och kolla även om de förstår att en del går över gränsen pga de fruktansvärda förföljelser de får utstå i denna, sämst av alla, del av världen.
Som man frågar får man svar.

General E skrev:

Varför finns det så många ovanliga muslimer?

Valen skrev:
Varför finns det så många ovanliga muslimer?
Tror du man läser om alla muslimer i hela världen som inte är extremister? Jag tippar på att det finns lika många kristna extremister som muslimska extremister.

Markus skrev:
Fråga dem samtidigt om de förstår att de stackars tolv förlöjligade och förföljda männen är desperata och kolla även om de förstår att en del går över gränsen pga de fruktansvärda förföljelser de får utstå i denna, sämst av alla, del av världen.
Exakt :fakta

Det sorgliga är ju att islam har stannat i den fas kristendomen var i på medeltiden. Då var det ok att dra ut på korståg, att göra illa folk och tvinga dem till saker i religionens namn. Men sen utvecklades kristendomen, och jag har mina starka misstankar om att det kommer dröja ett bra tag innan islam gör detsamma... :/

Markus skrev:

:va

Valen, håller med Hannez. De muslimer som är på jobbet nu och äter lunch kommer inte med i aftonbladet.

Spiken skrev:
Exakt :fakta

Det sorgliga är ju att islam har stannat i den fas kristendomen var i på medeltiden. Då var det ok att dra ut på korståg, att göra illa folk och tvinga dem till saker i religionens namn. Men sen utvecklades kristendomen, och jag har mina starka misstankar om att det kommer dröja ett bra tag innan islam gör detsamma... :/

Det var inte direkt kristendomens utveckling som förändrade Europa efter medeltiden, snarare tvärtom (spanska inkvisition t.ex.). Däremot var det en våg av upplysning med filosofer, frihetskämpar etc som med mindre eller större steg förändrade samhället.

Det är inte religionen i sig utan samhällssituationen i de länder där den praktiseras som är intressant. Fattigdom och dikatur är sällan en bra grogrund för frid och tolerans.

On topic: Det är helt stört när de börjar förfölja döttrarna till upphovsmannen för något de inte håller med om. Ungefär som när svenska datornördar telefontrakasserade Henrik Ponténs (Antipiratbyrån) dotter för att uttrycka sitt missnöje med hans arbete.

Last edited:
KGK skrev:
Motorcyklar är heliga :hihi
Ja det är dom ju, speciellt för en del. Jag tror som sagt inte att "vi" skulle dra oss för liknande metoder för att förhindra ett förbud och då kommer Svensson att se på oss som vi ser på dessa 12 muslimer. :fakta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg