1098J by SpoonValley Racing

Kan inte annat är buga för det fina hantverket. Otroligt snygga bitar.

Ta chansen att vinna en provkörning av denna raket! De som anmäler sej till Fivers bandagar på anderstorp är med i utlottningen av en provkörning. Vinnare tillkännages i April!

It's ALIVE! ! !

Provstartade hojen igår efter allt för lång tid utan muller, när soppan till slut kom fram till spridarna så gick hon igång........DET ljudet kändes riktigt gott. Denna uppstart gjordes utan laddtryck bara för att se så allt fungerar och inga läckage osv fanns. Inga problem bara muller och avgaslukt....he he he.

/J

Grattis J:tummenupp . Popcorn och dricka inhandlat, snart är det filmpremiär då? Go känsla antar jag?

It's ALIVE! ! !

Provstartade hojen igår efter allt för lång tid utan muller, när soppan till slut kom fram till spridarna så gick hon igång........DET ljudet kändes riktigt gott. Denna uppstart gjordes utan laddtryck bara för att se så allt fungerar och inga läckage osv fanns. Inga problem bara muller och avgaslukt....he he he.

/J

Det där är det ingen som tror på.. Film tack:D :D :D
grattis!!!!

Grattis J:tummenupp . Popcorn och dricka inhandlat, snart är det filmpremiär då? Go känsla antar jag?

Filmpremiär blir det så fort det finns tillräckligt material att redigera på..

Det där är det ingen som tror på.. Film tack:D :D :D
grattis!!!!

Mr.R Mr.M jag och Anehall närvarade vid denna högtidsstund så det finns vittnen......

Film film film film film film :yoparty

JA JA JA JA JA JA JA JA JA.................just nu är det inte så mycket att se, det enda som gjorts är ju kompsänkningen och timade kammar. Blir en liten teaser när den laddar.......

/J

varför sälja fjädringen....(ska du har "värre" saker):D :tummenupp

Kul att det verkar funka! Snart sommar! Vad återstår rent motormässigt?

Och håll anehall därifrån, han ska vara i sitt garage och färdigställa trx:en :hihi

Kul att det verkar funka! Snart sommar! Vad återstår rent motormässigt?

Och håll anehall därifrån, han ska vara i sitt garage och färdigställa trx:en :hihi

Just nu så är inte kompressorn inkopplad utan vi bara testar oilka funktioner i motorstyrningen och kollar så allt överlevt sommaren.

Anehall vill ju bara vara med på ett bygge som går framåt...:D .....det kan man ju inte klandra honom för eller?:tummenupp

Äh! jag snarkar int!:mad:

:D

Nått gör du ju i garaget.........:rolleyes:

/J

Just nu så är inte kompressorn inkopplad utan vi bara testar oilka funktioner i motorstyrningen och kollar så allt överlevt sommaren.

Anehall vill ju bara vara med på ett bygge som går framåt...:D .....det kan man ju inte klandra honom för eller?:tummenupp
Ojj! Det var snällt sagt.. Ska dricka upp din sprit ikväll å spy i soffan :arsele
:D
Nått gör du ju i garaget.........:rolleyes:

/J
Jo.. jag svär över garagekompisar som slipar ner 200m2 cadiliack -60 utan att förvarna så allt ligger under ett tjockt lager slipdamm :huvet

Måste säga att även om jag inte begriper hälften av vad du håller på med så förstår jag att det är vansinnigt coolt. Ruskigt stiligt blir det ju också.
Snart säsong -09...

Gott nytt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey