10200 m2 Asfalt avsedd för snabb körning på G

Ser helrätt ut ju, Sköööönt att man bor i rätt del av Sverige :Rockbanan

Kan vi inte skramla till en asfaltläggare, dom har väl ett stort gasolaggregat monterat?
Eller så får vi be nån på Sturups Flygplats att saltbomba hela banan så springer vi ut med piasavakvastar sen o sopar den torr sen.

Maverick_ou812 skrev:
Kan vi inte skramla till en asfaltläggare, dom har väl ett stort gasolaggregat monterat?
Eller så får vi be nån på Sturups Flygplats att saltbomba hela banan så springer vi ut med piasavakvastar sen o sopar den torr sen.

Precis som gamla goda tider på SRW.
Sedvanlig borstning av banan innan körning. Vi vill inte ha skräp på banan och än mindre snö.

Kan vi inte gräva ner alla RR-förarnas däckvärmare UNDER asfalten och bara plugga i kontakten? Borde fungera...

Tjena alla glada.
Kan ju bara säga att jag ser fram emot mitt första år fysiskt på banan detta året.
kan bara lätt tänka mig hur mycket kul det är att köra. och sen även när den nya sträckningen är på plats så blir det ju grymt ball.

så om alla tänker och mediterar var dag ca 5 min att snön ska gå bort så blir det nog så. eller kanske inte men tanken räknas. hehe.

ser fram emot att ser er alla goa (gas) glada på banan.

puddy out!

:yoparty
Blir väl 200+ innan bromsningen :va
Ser gött ut Hans... detta året vill jag åsse vara med på smygpremiärer á lá förra året!

Maverick_ou812 skrev:
Det där liknar metallguttens avatar.... :va
Men lite "gutt" är det iallafall!
Nope - liknar juh inge' "M" utan ett "E" juh!!! :kocko
(Som i MillE :fyllisar )

EDIT: ....o 140+ mä knäskrrrrap :va :banana ...eller drömmer jag?

Last edited:
Robz skrev:
:yoparty
Blir väl 200+ innan bromsningen :va
Ser gött ut Hans... detta året vill jag åsse vara med på smygpremiärer á lá förra året!

Nope - liknar juh inge' "M" utan ett "E" juh!!! :kocko
(Som i MillE :fyllisar )

EDIT: ....o 140+ mä knäskrrrrap :va :banana ...eller drömmer jag?
170 med knäskrap är målet :yoparty

Hohoho(?) - skall du köra trimmad minimoto på SRW? :tummenupp

,,,,hoppas där finns gott om Leca i "roliga kurvan"!

Last edited:
Zilversurfer skrev:
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty Nu jävlar ska det rockas.......synd att man missar den 8:e, det får bli den 22:e som premiär tur på Skaunes fräckaste bana..........

Ingen fara gubben. jag ska ta väl hand om hojen på banan den dagen. hehe.
:yoparty :tungan

Woho! Gott att det har börjats bygga! :banana
Den 1:e Maj snackade de om att de skulle va klart...men på SSEMSE så står det att först körningen är den 17:e April. :va
Typo, eller vet de någonting som inte vi vet?

Jamen för fan kurvis....se nu till att få värmt upp skiten...jag har drabbats av hojjus abstinensus maxximus...kan meddela från väldigt säker källa att racehoj genom i ekeby i lördags väckte viss uppmärksamhet... :D :banana

McFille skrev:
Den 1:e Maj snackade de om att de skulle va klart...men på SSEMSE så står det att först körningen är den 17:e April. :va

Nej,men bara för att den nya sträckningen inte är färdig innebär inte att man inte kan köra på den gamla....

McFille skrev:

Den 17 April är det något annat som händer....Har skickats ut mail till alla medlemmar om just den här dagen.

thundrace skrev:
Jamen för fan kurvis....se nu till att få värmt upp skiten...jag har drabbats av hojjus abstinensus maxximus...kan meddela från väldigt säker källa att racehoj genom i ekeby i lördags väckte viss uppmärksamhet... :D :banana

Lite har hänt...

Bifogat

• bild_001.JPG
    bild_001.JPG
    94.6 KB · Visningar: 541
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...