Robz
Guest
Hoppas de svarta "rullarna" är borta på söndag?? De ser hårda ut 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robz skrev:Hoppas de svarta "rullarna" är borta på söndag?? De ser hårda ut![]()
Robz skrev:Hoppas de svarta "rullarna" är borta på söndag?? De ser hårda ut![]()
rookie skrev:Hoppas de e borta tidigare för klockan 13 idag ska jag köra där...![]()
CorbenDallas skrev:Jaså? Bytt försäkringsbolag?
Och skillnaden mot vit grupp med Sydskånes Emse är????rookie skrev:Tyvärr inte...de extra 37000:- som länsförsäkringar ville ha har jag dessvärre inte...men Ericsson/Teleca bokade banan utan sådana krav så....![]()
CorbenDallas skrev:Och skillnaden mot vit grupp med Sydskånes Emse är????![]()
rookie skrev:Det har du iofs helt rätt i! Men tro mig...du vill inte ha mig i den gruppen....hastighetsskillnaden skulle bli som att få möte på en 90-väg...![]()
Kurvmakaren skrev:Ny bild....rykande färsk.
Asfalten läggs just nu.
http://www.sporthoj.com/gallery/uploaded/1607/asfalt.jpg
Kurvmakaren skrev:Med andra ord är det samma hastighetsskillnad som mellan dig och Trollkarlen och så vitt jag vet körde ni båda i fredags.
Kurvmakaren skrev:Ny bild....rykande färsk.
Asfalten läggs just nu.
http://www.sporthoj.com/gallery/uploaded/1607/asfalt.jpg
rookie skrev:Det har du oxå en poäng i... rookie-sydskånes, 0-2
Hur funkar introduktionen då om man avser köra i oförsäkrad grupp sen?
Kurvmakaren skrev:Introduktionen fungerar likadant oavsett vilken grupp du avser köra i framöver.
Alternativet är att ge dig en egen introduktions-föråkare i den grupp du avser köra i framöver.
Mackz skrev:Måste man ha licens för att byta från röd till vit eller får man köra där på egen risk?
är det rutinerat folk och du inte ändrar spår på konstiga ställen så ska det inte vara några problem. Bered dig på att bli omkörd bara.xyx skrev:Ja, hur är det nu?
Om jag skulle köra skulle jag få köra i Vit grupp pga IF som försäkringsbolag;
Skulle jag som totalt grön i bansammanhang ställa till mycket förtret för övriga i gruppen?
Har ingen lust att agera farthinder för massa mer rutinerat folk.
Mr K skrev:är det rutinerat folk och du inte ändrar spår på konstiga ställen så ska det inte vara några problem. Bered dig på att bli omkörd bara.
Har du kollat priser på andra bolag?
Fusktips: Skaffa en trafikförsäkring hos ett accepterat bolag just den dagen du ska köra bana och använd din 20 dagars ångerrätt dagen efter bankörningen. Du betalar endast för den dagen/dagarna du är försäkrad då. Lite jobbigt men möjligt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |