NSB33
Mullsjö Maniac
Och fort gick det med har jag för mig? Varvrekord?
Mossen var det på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mossen var det på
Jag hade för mig att han varit i SverigeDock fel bana
![]()
pojkar,han är en hon så ni vet...
hade mc doktorn funnits med oss här hade han mumlat varvtider som hon gjorde![]()
pojkar,han är en hon så ni vet...
hade mc doktorn funnits med oss här hade han mumlat varvtider som hon gjorde![]()
På gymmet, när han körde sin mountainbike eller i skidbacken? Lite mer info, tack.Lästa att Simon Crafar blivit rejält skadad förra året. Någon som hur det är med honom idag? Var tydligen osäkert om han skulle kunna gå.
\Masonit
Taru Rinne körde inte EM 03, du tänker nog på Heta Lauslehto.
Men jag misstolkade och trodde vi snackade om Sekiguchi.
Edit: Fast han körde säkerligen inte EM 03 med tanke på att han gjorde debut i GP VM 99.
Taro Sekiguchi körde EM 250 2003 och vann alla racen, han tog den styrningen då han inte fick plats i ngt VM team.
Såg honom själv på Anderstorp.
Det låter kanske konstigt att en japan med VM meriter körde EM, men så var det.
http://www.svemo.se/ImageVault/Images/id_909/scope_0/ImageVaultHandler.aspx
En annan gåtfull förare som verkligen var ömsom vin och ömsom vatten var Luca Cadalora, som en bra dag kunde köra jämnt och ifrån Doohan men nästa dag vara helt ur slag och en skugga av sig själv.
Här på Kanemotos i princip osponsade hoj '96.
Vann VM 125 och 250, som bäst 2:a i 500 '94, sen en långsam fade ut via Modenas, MuZ och SBK.
Någon som vet vad han gör nu?
Är det möjligt, han fyller 47 i år.Tror han har nått med Oral Engineering att göra och har ryktats skulle köra FB Corse hojen om den får start i MotoGP, nu sitter McCoy i den sadeln.
Håller verkligen med. Maken till ojämn förare får man leta efter. Lynnig och odisciplinerad. Men han körde ifrån Doohan fair and square vid något tillfälle. Dricker nog kaffe och röker, skulle jag tro. Som han gjorde i depån på 500-tiden. Motionera? Bah!En annan gåtfull förare som verkligen var ömsom vin och ömsom vatten var Luca Cadalora...
Någon som vet vad han gör nu?
Jag tycker ochså det är kul med de här begåvde excentrikerna som när de är på humör kan vara världsbäst, men lika gärna om de är något som får dem ur humör kör in i depån och skyller på däcken, inställningarna, vädret, maten eller vad som helst och sätter sig i sitt motorhome och tar en cigg.Håller verkligen med. Maken till ojämn förare får man leta efter. Lynnig och odisciplinerad. Men han körde ifrån Doohan fair and square vid något tillfälle. Dricker nog kaffe och röker, skulle jag tro. Som han gjorde i depån på 500-tiden. Motionera? Bah!
![]()
Nakano är "head of communications" för Japans GP samt testar lite Moto2 hojar för skojs skull.nepp, en vanlig missuppfattning, bil killen heter Shinji Nakano, RR Nakano driver nån sorts firma: http://www.56-design.com/56design/
Ja, för honom gick det verkligen både upp och ner.Manuel Poggialli åt bara nyttigheter och vägde maten på en brevvåg men slutade ändå som en skugga...
Om du undrar kanske du kan lägga ner några sekunder på Google och meddela oss vad du får fram. Att han skulle vara uteliggare låter inte så troligt va?Gobert ?
Hörde något att han var uteliggare och missbrukare nuförtiden?
Oerhört tragiskt isf
Om du undrar kanske du kan lägga ner några sekunder på Google och meddela oss vad du får fram. Att han skulle vara uteliggare låter inte så troligt va?
Edit: kanske har du rätt ändå.
För ganska precis två år sedan publicerades nedanstående artikel i en lokal tidning i Australien. Se även artikeln i tidningens nätutgåva. Beklämmande och svårt att förstå; med sitt (trots allt) starka varumärke av att vara ball och snabb, borde han ha massor av jobberbjudanden i branscher som livnär sig på roadracing. Han måste vara ovanligt svår att ha att göra med och/eller personlighetsstörd.
http://www.couriermail.com.au/news/...ilds-surfers-ban/story-e6freonf-1111116349213
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |