Überlycklig...

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
...men vet inte hur länge? ÄNTLIGEN har polisen varit & hämtat min psykiskt störda granne. Senast inatt (01.30 för att vara exakt) vaknade jag med ett ryck av att gubbjäveln stod i trapphuset och vrålade! Jag har stått ut m hans hysteriskt skrikande i snart 4 år...*arg, frustrerad, irriterad och less* Gubben kan vråla och skrika när som helst på dygnet...det sista året har han även börjat skrika i trapphuset vilket låter tusen gånger värre än när han är inne i sin lägenhet & håller låda!

Att bo i bostadsrätt är toppen förutom när man vill ha nån vräkt...då är det svårare än h*****e! Har kämpat i flera år och nu hoppas jag verkligen att socialen tar tag i det här!

Snälla, håll tummarna för att jag får sova om nätterna från och med nu! :)

Pillis skrev:
...men vet inte hur länge? ÄNTLIGEN har polisen varit & hämtat min psykiskt störda granne. Senast inatt (01.30 för att vara exakt) vaknade jag med ett ryck av att gubbjäveln stod i trapphuset och vrålade! Jag har stått ut m hans hysteriskt skrikande i snart 4 år...*arg, frustrerad, irriterad och less* Gubben kan vråla och skrika när som helst på dygnet...det sista året har han även börjat skrika i trapphuset vilket låter tusen gånger värre än när han är inne i sin lägenhet & håller låda!

Att bo i bostadsrätt är toppen förutom när man vill ha nån vräkt...då är det svårare än h*****e! Har kämpat i flera år och nu hoppas jag verkligen att socialen tar tag i det här!

Skönt för dig! Jag håller tummarna!! :tummenupp

Jag har också ett litet helvete. Min granne kissar 1 gång i timmen varje natt (jag överdriver inte, han måste ha något fel??). Han envisas även med att kissa rakt i vattnet (så att det porlar).

Jag har mitt sovrum alldeles bredvid hans toalett, så jag hör ALLT på natten och jag kan lova att det inte är speciellt upphetsande att vakna av hans kiss-sessioner... :huvet

Pillis skrev:

Du behöver nog en stor stark karl hos dig, så sover du nog gott på nätterna. Kan han inte söva grannen kanska han kan få dig att bli riktigt trött..... :hihi

Pelle B skrev:
Du behöver nog en stor stark karl hos dig, så sover du nog gott på nätterna. Kan han inte söva grannen kanska han kan få dig att bli riktigt trött..... :hihi

Bra förslag hörru! :tummenupp

foobar skrev:
Skönt för dig! Jag håller tummarna!! :tummenupp

Jag har också ett litet helvete. Min granne kissar 1 gång i timmen varje natt (jag överdriver inte, han måste ha något fel??). Han envisas även med att kissa rakt i vattnet (så att det porlar).

Jag har mitt sovrum alldeles bredvid hans toalett, så jag hör ALLT på natten och jag kan lova att det inte är speciellt upphetsande att vakna av hans kiss-sessioner... :huvet

Ja, jag hör ju när min granne pissar också, han bor rakt ovanför mig. Sen har han en förkärlek till att knata av och an i lägenheten och klampa m sina skor...*blir tokig*

Pillis skrev:
Ja, jag hör ju när min granne pissar också, han bor rakt ovanför mig. Sen har han en förkärlek till att knata av och an i lägenheten och klampa m sina skor...*blir tokig*

Hehe, verkar vara lyhört där du bor. En granne i Skoghall för ett par år sedan brukade spela piano hela natten lång, det är inte kul sådant där.

Här i nuvarande boedet är det hur bra som helst, dödstyst i kåken. Enda gången jag hör grannarna är när hon intill har pojkvännen på besök. Jösses vad den tjejen kan vråla. :lol

Last edited:
DumDum skrev:
Hehe, verkar vara lyhört där du bor. Kan du inte be dom kissa lite tystare?

Här är det hur bra som helst, dödstyst i kåken. Enda gången jag hör grannarna är när hon intill har pojkvännen på besök. Jösses vad den tjejen kan vråla. :lol

Om min granne ändå hade vrålat utav njutning...då hade man kanske haft lättare att acceptera det :tungan Nu låter det ju som om han ska ha ihjäl sig själv och en hel armé!

Måste också tilläggas att det INTE är lyhört i min lya...så du kan ju fatta va högt han vrålar!

Enligt mina grannar är det ett pucko som startar sin hoj med raka rör i garaget under kåken varje morgon kvart över sex. :kocko
Åker till jobbet ungefär samma tid men jag har varken sett till honom eller hans hoj :va

Tysken skrev:
Enligt mina grannar är det ett pucko som startar sin hoj med raka rör i garaget under kåken varje morgon kvart över sex. :kocko
Åker till jobbet ungefär samma tid men jag har varken sett till honom eller hans hoj :va

Nä, guuuu....va kan det vara för ett pucko!? :tungan

Stackare som inte får sova :)
Det ända som väsnas här är tåget och när jag spelar musik annars är det ganska lungt och skönt.
Förutom förra sommaren då någon försökte kasta en sten från lekparken igenom mitt fönster!!
Tur att den inte nådde fram och brakade igenom uterumstaket istället.

Pillis skrev:
Hörru, det är inte JAG som behöver vaktas...det är ju grannen!*skrattar*

jojo det vet jag men jag tror inte han skulle bjuda på kaffe, men det kvittar väl nu om han är borta ett tag, haha du får väl bjuda på kaffe endå när man åker förbi

nattvakten skrev:
jojo det vet jag men jag tror inte han skulle bjuda på kaffe, men det kvittar väl nu om han är borta ett tag, haha du får väl bjuda på kaffe endå när man åker förbi

Jasså, brukar du "ha vägarna förbi" Falkenberg??

Pillis skrev:
Ahaaa...köra på bana kanske?? :)

Hur e du inblandad i falken egentligen? Såg dig där på NR18:s kvällskörning i rescuegruppens kläder.

nej inte än och det är väl inget jag har funderat över, jag vet ju knappt vad jag ska köpa för hoj än, det är ju en riktig djungel, det ända jag bestämt är väl att jag ska ha svarta kläder haha längre har jag inte kommit, själv då ?? kör du ??

DumDum skrev:
Hur e du inblandad i falken egentligen? Såg dig där på NR18:s kvällskörning i rescuegruppens kläder.

Det är min 4:e säsong i räddningsgruppen! Sitter med som suppleant i styrelsen också...än så länge! Så mycket är jag inblandad i det hela!:) Ääääälskar livet på motorbanan och stormtrivs bland alla hojar! :banana

Pillis skrev:
Det är min 4:e säsong i räddningsgruppen! Sitter med som suppleant i styrelsen också...än så länge! Så mycket är jag inblandad i det hela!:) Ääääälskar livet på motorbanan och stormtrivs bland alla hojar! :banana

Tävlar du i någon form själv eller tar du enbart hand om oss andra dårar när vi har tesat skinnbromsen?

*/ ?>
Back