Raderad medlem 26758
Guest
Hej Allihopa!
Tänkte höra mig för lite, håller på med mc kortet och så, och måste skaffa mig en hoj jag kan övningsköra med och tanken är ju att ha den när kortet är taget oxå =)
Suttit och tittat mig runt lite, är ju inte professor direkt inom Mc branchen.
Så min fråga är, kan någon rekomendera nån sporthoj som inte ligger på allför hög försäkring? Samt om ni vet nåt försäkringsbolag som är bra/billiga alternativt försäkringsbolag ni har dålig erfarenhet av?
Tack på förhand!
/Miss_A
Tänkte höra mig för lite, håller på med mc kortet och så, och måste skaffa mig en hoj jag kan övningsköra med och tanken är ju att ha den när kortet är taget oxå =)
Suttit och tittat mig runt lite, är ju inte professor direkt inom Mc branchen.
Så min fråga är, kan någon rekomendera nån sporthoj som inte ligger på allför hög försäkring? Samt om ni vet nåt försäkringsbolag som är bra/billiga alternativt försäkringsbolag ni har dålig erfarenhet av?
Tack på förhand!
/Miss_A
ger fördelar här i livet? Både på sh.com som på krogen... Så är det bara
Jag ska köpa en GS500F till mig själv. Ska dock köra upp med trafikskolans mc, en Suzuki 650 DR som är omgjord till tung mc. Det här ska bli skoj-skoj-skoj...