Övertalning R1+nybörjare

Vad var anledningen till att du bestämde dig för en 600:a? Något särskilt argument?

Vore bra att veta om något argument är särskilt bra eftersom den här diskussionen dyker upp litet då och då.

Mvh,
Ingvar
 
Undrar samma sak som Ingvar, dvs varför det blev en 600:a istället för R1. Har det något med informationen som framkom i denna tråd att göra?
 
Oja jag vill se frän ut! Det är ju såååå mkt coolare att åka 1000 cc än 600 cc! Du säger i princip att man är "frän" när man kör 1000 och om man kör en 600 så är man "mesig". Det är så jag tolkar det, om det är rätt eller fel skiter jag i! Om jag vill vara "frän" så bygger jag väl fan en busa turbo?!

Det är så.
 
Last edited by a moderator:
Anledningen till att jag va inne på att köpa en R1:a va att en kompis funderade på att sälja sin och jag fick ett EXTREMT förmånligt pris! Han har ägt den sen ny och han är perfektionist så jag vet exakt vad jag köper. Har inget med att det just va en R1:a, det hade kunnat vart i princip vilken sporthoj som helst och jag hade vart intresserad av det köpet! Nu valde han att behålla hojen så jag fick leta vidare och så hittade jag Suzukin och valde att köpa den! Så det har absolut inget med att det va just en specifik hoj utan helt och hållet ett bra köp.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top