Överraska killen romantiskt

mb skrev:
Finns ju annat i livet än ren sex också, även om det kan vara en viktig bit. Att påstå nåt annat vore simpelt machosnack.

Därmed inte sagt att ovanstående förslag är dåliga :Bugar
klart det finns annat, men detta är perfekt!!!!!! :tummenupp :tummenupp
 
hållundan skrev:
För att skilja mig lite från mängden och svara lite mer på frågan då. Samtidigt som jag egentligen ger en liten reflektion. Först och främst så finns det nog lika många definitioner av ordet kille som det finns killar. :rolleyes:
:rofl Mmmm, så är det. Kille är ju ingenting man föds till.
Och glöm inte KILLAR KAN!!!
 
Johan skrev:
:rofl Mmmm, så är det. Kille är ju ingenting man föds till.
Och glöm inte KILLAR KAN!!!

en poäng som jag tror ni har missat......killar kan inte stava till kärlek, änmindre till romantik.......

dom skulle inte märka det om du så gjorde allt det där som alla hitills sagt.... :rolleyes:
 
Miss_Orchidee skrev:
en poäng som jag tror ni har missat......killar kan inte stava till kärlek, änmindre till romantik.......

dom skulle inte märka det om du så gjorde allt det där som alla hitills sagt.... :rolleyes:
nä vad är det, här kan vi inte stava till tjärlek nu heller........och det där andra ordet roman-tik är inte det en sån där italiensk hund?
 
Miss_Orchidee skrev:
en poäng som jag tror ni har missat......killar kan inte stava till kärlek, änmindre till romantik.......

dom skulle inte märka det om du så gjorde allt det där som alla hitills sagt.... :rolleyes:

Kan det vara så att det kommer med åldern,man lär sig uppskatta kärleken på ett annat sätt.
 
Ravetrancer skrev:
hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa

Fattar inte... Tror :tuttar verkligen att vi skojar när vi säger som Ravetrancer?
Det gör väl ingen! Det är så här vi vill bli överraskade. Såååå enkelt.
Bikerbich har fattat det hela. Respekt. :Bugar
 
Maverick_ou812 skrev:
Fattar inte... Tror :tuttar verkligen att vi skojar när vi säger som Ravetrancer?
Det gör väl ingen! Det är så här vi vill bli överraskade. Såååå enkelt.
Bikerbich har fattat det hela. Respekt. :Bugar
klart jag har rätt, jag är alltid rak när det gäller sex:)
 
Miss_Orchidee skrev:
en poäng som jag tror ni har missat......killar kan inte stava till kärlek, änmindre till romantik.......

Jag vet inte vad det är för slags karlar du har dejtat men jag vet många som är romantiska och som vet vad kärlek är.
Beror väl lite på hur man själv är också
 
Bikerbitch skrev:
Jag vet inte vad det är för slags karlar du har dejtat men jag vet många som är romantiska och som vet vad kärlek är.
Beror väl lite på hur man själv är också
håller med du!!!!
 
Det räcker ju inte med att ni suger o gör bubblor av satsen sen, kan ni sila satsen mellan framtänderna oxo, ja då är ni värda er vikt i guld, svälja går ju fetbort, det är oromantiskt!! Överaskningen består ju i att ni tar lemmen i lucka 2, mmm....
 
Nu var ju kanske ursprungsfrågan hur man gör något romantiskt, inte hur man gör något sexigt...

Själv gillar jag god mat i lugn och ro, en mysig film tillsammans i soffan, lite gott tilltugg, och _sen_ gå tillsängs tillsammans och göra ungefär allt som tipsats om tidigare

Fast jag kanske inte är representativ för släktet, sex är en del av en relation, inte grunden för den.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top