Ravetrancer
Now even more badass!!!
sex o ro,mantik e samma sak heheGuW skrev:Nu var ju kanske ursprungsfrågan hur man gör något romantiskt, inte hur man gör något sexigt...
Själv gillar jag god mat i lugn och ro, en mysig film tillsammans i soffan, lite gott tilltugg, och _sen_ gå tillsängs tillsammans och göra ungefär allt som tipsats om tidigare
Fast jag kanske inte är representativ för släktet, sex är en del av en relation, inte grunden för den.
va lite allvarliga ....hur vill ni ha det.....hur ska vi tjejer göra för att ni ska tycka det är romantiskt och bra
för det är la inte bara en
som duger.