Överraska killen romantiskt

hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa
 
Ravetrancer skrev:
hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa

...näe, inte alls fel förän man sekunden senare vaknar..
 
Ravetrancer skrev:
hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa


Det är då du ska söka igenom huset efter hennes älskare.
 
ÖÖÖÖ :7petava lite allvarliga ....hur vill ni ha det.....hur ska vi tjejer göra för att ni ska tycka det är romantiskt och bra :kär för det är la inte bara en:slicka som duger. :hihi
 
A-star skrev:
ÖÖÖÖ :7petava lite allvarliga ....hur vill ni ha det.....hur ska vi tjejer göra för att ni ska tycka det är romantiskt och bra :kär för det är la inte bara en:slicka som duger. :hihi
men hallå, våra svar är seriösa;)
 
Ravetrancer och t-rex:

Ok jag ger mig.....så man bara hoppar på killen man tycker/är ihop med och gör en:slicka så är det romantiskt.....Tack för lärdommen :hihi
 
För att skilja mig lite från mängden och svara lite mer på frågan då. Samtidigt som jag egentligen ger en liten reflektion. Först och främst så finns det nog lika många definitioner av ordet kille som det finns killar. :rolleyes:

Vi är inte så svåra som har behandlats så föredömligt i tråden, lite lättklätt, lite initiativtagande, lite "ovanligt uppträdande" är alltid välkommet...

Ähh, fan va jag svamlar. Jag gillar när tjejer är på. Framåt, intelligenta, överraskar med intelligenta kommentarer, börjar diskutera vettiga saker istället för hur tråkigt att nån tok i Idol belv utröstad. Osv osv...

En middag, lite musik, lite vin, skön stämning som avslutas med bra sex är bra som fan. Hmm, undrar om jag är kille egentligen?! :va

:hihi
 
hållundan skrev:
För att skilja mig lite från mängden och svara lite mer på frågan då. Samtidigt som jag egentligen ger en liten reflektion. Först och främst så finns det nog lika många definitioner av ordet kille som det finns killar. :rolleyes:

Vi är inte så svåra som har behandlats så föredömligt i tråden, lite lättklätt, lite initiativtagande, lite "ovanligt uppträdande" är alltid välkommet...

Ähh, fan va jag svamlar. Jag gillar när tjejer är på. Framåt, intelligenta, överraskar med intelligenta kommentarer, börjar diskutera vettiga saker istället för hur tråkigt att nån tok i Idol belv utröstad. Osv osv...

En middag, lite musik, lite vin, skön stämning som avslutas med bra sex är bra som fan. Hmm, undrar om jag är kille egentligen?! :va

:hihi
Du är GAY!!!!:)


Alltså killen vill vara med om nåt nytt kanske, och jag menar varför hålla på med middag å sånt tjafs(om man inte har matsex) o förhala det mer o mer, smid medans järnet e varmt.
Hur ofta förväntar sig en kille att få det serverat på sängen så fort han kommer hem???? Hur många ggr får han det????

Jag tror som så här.
Att om du gör som jag säger så kommer han, jag lovar dig, att säga att det var den bästa present han fått.

Ta på dig dina sexigaste underklder, blanda inte vitt o svart o se ut som en lakritsstång.
Släng ut lite godisbitar som han kan följa fram till sängen, ligg där i en sexig ställning eller på alla 4(bäst). Gör det ni skall göra, ******* älska, kopilera, ja definitionerna är många.

Sedan äter ni middag, dricker nåt gott. Sen har ni sex igen.

Han kommer garanterat att tycka att det är den bästa present han fått. Du behöver inte ens köpa nåt till han:)
 
Romantiskt eller mysigt blir det när man kommer hem från jobbet och möts av sin glada flickvän som varit lyhörd på vad jag är sugen på för typ av mat.. och har lagat den! :pannkyss Sen käkar man tillsammans UTAN ATT TV´N ÄR PÅ, så man kan prata med varandra ostört! Efter det har hon hyrt just den filmen som jag pratat om att gärna vilja se. Kolla tillsammans under filten... kanske början hon vara lite "extra" gosig när det är 5min kvar av filmen! Men jag vill ju gärna se filmen.. så vänta med att "ta i på allvar" tills filmen är helt slut! Därefter har vi sex... kanske hittar hon på något extra denna gång.... :arsele

Tjaa.. jag vet inte... kanske är det överdrivet.. men jag skulle inte tacka nej!! :tummenupp

Haha!!.. nån skrev nått om gurgla sperma innan.. .Det gjorde mitt ex en gång!! haha!! Hon hade precis tagit satsen i munnen.. sen gurglade hon lite med det.. sen svalde hon... Jag kunde inte annat än att garva :) och det gjorde hon med. :hihi :rofl :lol

/N
 
Last edited:
Ravetrancer skrev:
Släng ut lite godisbitar som han kan följa fram till sängen, ligg där i en sexig ställning eller på alla 4(bäst). QUOTE]

Du kanske skall bli lite misstänksam om han har en xtra hårig röv och kolla efter så att det inte är någon annan "familjemedlem" som har tagit upp godis spåret.
Tror inte han skulle tycka det var speciellt romantiskt och komma in och se dig på alla 4a med Bamse i röven :zpy
 
The Svånk skrev:
Ravetrancer skrev:
Släng ut lite godisbitar som han kan följa fram till sängen, ligg där i en sexig ställning eller på alla 4(bäst). QUOTE]

Du kanske skall bli lite misstänksam om han har en xtra hårig röv och kolla efter så att det inte är någon annan "familjemedlem" som har tagit upp godis spåret.
Tror inte han skulle tycka det var speciellt romantiskt och komma in och se dig på alla 4a med Bamse i röven :zpy
nej bamse skall man undvika:)
 
Finns ju annat i livet än ren sex också, även om det kan vara en viktig bit. Att påstå nåt annat vore simpelt machosnack.

Därmed inte sagt att ovanstående förslag är dåliga :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top