Ravetrancer
Now even more badass!!!
hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa
Ravetrancer skrev:hmmm nåt som inte är fel heller, är att komma hem och hitta tjejen i sovrummet med finaste sexiga underkläderna på sig och stående på alla 4 med rumpan svankad upp i vädret , jihaaaa
men hallå, våra svar är seriösaA-star skrev:ÖÖÖÖva lite allvarliga ....hur vill ni ha det.....hur ska vi tjejer göra för att ni ska tycka det är romantiskt och bra
för det är la inte bara en
som duger.
![]()
A-star skrev:... för det är la inte bara ensom duger.
![]()

Du är GAY!!!!hållundan skrev:För att skilja mig lite från mängden och svara lite mer på frågan då. Samtidigt som jag egentligen ger en liten reflektion. Först och främst så finns det nog lika många definitioner av ordet kille som det finns killar.
Vi är inte så svåra som har behandlats så föredömligt i tråden, lite lättklätt, lite initiativtagande, lite "ovanligt uppträdande" är alltid välkommet...
Ähh, fan va jag svamlar. Jag gillar när tjejer är på. Framåt, intelligenta, överraskar med intelligenta kommentarer, börjar diskutera vettiga saker istället för hur tråkigt att nån tok i Idol belv utröstad. Osv osv...
En middag, lite musik, lite vin, skön stämning som avslutas med bra sex är bra som fan. Hmm, undrar om jag är kille egentligen?!
![]()
Sen käkar man tillsammans UTAN ATT TV´N ÄR PÅ, så man kan prata med varandra ostört! Efter det har hon hyrt just den filmen som jag pratat om att gärna vilja se. Kolla tillsammans under filten... kanske början hon vara lite "extra" gosig när det är 5min kvar av filmen! Men jag vill ju gärna se filmen.. så vänta med att "ta i på allvar" tills filmen är helt slut! Därefter har vi sex... kanske hittar hon på något extra denna gång....
Ravetrancer skrev:Du är GAY!!!!![]()
Va?Mech skrev:Kolla avatarbilden för fan...
Nä det var dumt. Sorry.

Ravetrancer skrev:Släng ut lite godisbitar som han kan följa fram till sängen, ligg där i en sexig ställning eller på alla 4(bäst). QUOTE]
Du kanske skall bli lite misstänksam om han har en xtra hårig röv och kolla efter så att det inte är någon annan "familjemedlem" som har tagit upp godis spåret.
Tror inte han skulle tycka det var speciellt romantiskt och komma in och se dig på alla 4a med Bamse i röven![]()
The Svånk skrev:nej bamse skall man undvikaRavetrancer skrev:Släng ut lite godisbitar som han kan följa fram till sängen, ligg där i en sexig ställning eller på alla 4(bäst). QUOTE]
Du kanske skall bli lite misstänksam om han har en xtra hårig röv och kolla efter så att det inte är någon annan "familjemedlem" som har tagit upp godis spåret.
Tror inte han skulle tycka det var speciellt romantiskt och komma in och se dig på alla 4a med Bamse i röven![]()
![]()
Mech skrev:BikerBitch...
Gift dig med mig!
Du kan få mitt nintendo då!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |