Över 200 förare anmälda till Sviestadloppet

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Alla som BETALAT anmälningsavgiften får en bekräftelse via snailmail. Om jag får tid över kommer jag även lägga ut listorna på www.lms.se

/HW

Men tjena! 200 personer? Hur många i varje race? Shit, på den cykelnbanan lär det bli tajt! Bäst att kvalificera sig högt redan från start då!

Fan också. Ser ut som man får vara funkis den helgen....

Hade hoppats på en lucka på griden, men vi får se. Hojen ska gå före vi kollar de möjligheterna.

Mycket, mycket bra! Hoppas ni kunde tyda min text på internetbanknetalningen men det borde gått bra.
Bara det inte är för många i 250R så att man får sitta på läktaren...

Goodstuff skrev:
Mycket, mycket bra! Hoppas ni kunde tyda min text på internetbanknetalningen men det borde gått bra.
Bara det inte är för många i 250R så att man får sitta på läktaren...

21 so far anmälda. Är anmäld, men inte betald än, jag får nog bita i det sura äpplet och betala förseningsavgift..

Chrille skrev:
Fan också. Ser ut som man får vara funkis den helgen....

Hade hoppats på en lucka på griden, men vi får se. Hojen ska gå före vi kollar de möjligheterna.
HAHAHAHAHHAAAAAA :rofl

En snabb fråga från en WANNABE som inte har koll.

Hur snabbt kör man Sviestad på en "vanlig" 1000 resp 600 hoj om man är überduktig? Hamnade i diskussion med en person och han hävdade tider som jag inte riktigt vill tro på.

Jag pratar alltså om Typ en R1 och/eller R6 med gatdäck med en riktigt duktig förare.
Tacksam för svar..

I förra årets sviestadrace i maj så körde std600 på 54, bästa varvtid då var 00:54.431.
Det är väl så nära standard man kommer.

amullo skrev:
En snabb fråga från en WANNABE som inte har koll.

Hur snabbt kör man Sviestad på en "vanlig" 1000 resp 600 hoj om man är überduktig? Hamnade i diskussion med en person och han hävdade tider som jag inte riktigt vill tro på.

Jag pratar alltså om Typ en R1 och/eller R6 med gatdäck med en riktigt duktig förare.
Tacksam för svar..

Gatdäck o gatdäck. För mig är gatdäck ej racemackor men för många andra är gatdäck racedäck med mönster på.

Här är tiderna från standard 600 iallafall. Duktiga förare med standardhojar tom ljuddämparen är standard. De kör ej med slicks. Iår är startfältet ännu större i den klassen.
http://www.lms.se/Roadraci/result/sm2003/2003_SM1_Sviestad/sm2003res0004.html

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...