HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
stavgren skrev:Kolla på träning/tävlingstiderna så finns det 2 grupper + A o B-final i B600.
http://www.lms.se/Roadraci/competit/inbjudansm2004.pdf
Stavgren är med i matchen!!! Bra jobbat!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stavgren skrev:Kolla på träning/tävlingstiderna så finns det 2 grupper + A o B-final i B600.
http://www.lms.se/Roadraci/competit/inbjudansm2004.pdf
Teddy skrev:Ho ho, helt plötsligt kom jag ihåg varför jag valde bort R600 som altiernativ när jag funderade på att byta klass i höstas. SM på Sviestad kommer att gå under titeln "Slakthus 600". Som Rookie-Rookie (ostartad nybörjare) bör man verkligen tänka efter både en och femton gånger innan man väljer att börja köra RR i klassen R600. Det värsta som finns måste vara när man inte får komma till start, då måste det kännas som att man lika gärna kan åka och tippa hela skiten i närmaste sjön.
Teddy skrev:... värsta som finns måste vara när man inte får komma till start, då måste det kännas som att man lika gärna kan åka och tippa hela skiten i närmaste sjön.
Strandelin skrev:Vilken annan klass kan få så mycket köra under en helg?
![]()
Goodstuff skrev:Jag vet att jag är en sopa men jag kan inte hitta anmälningslistorna till SM:et. Var finns de?
Goodstuff skrev:Jag vet att jag är en sopa men jag kan inte hitta anmälningslistorna till SM:et. Var finns de?
HW skrev:Omvänd tankegång:
Om man VET att man är långsammast blir det minst pinsamt att vara det i den minsta klassen... då blir man inte utklassad av lika många.
Teddy skrev:Watz har en lite råare stil, jag hoppas att han kör om mig precis innan sviestadsböjen så att jag kan få se hur hans hoj studsar i sidled från första parkett.
HW skrev:Det kan bli jobbigt.. han är inte anmäld!
Edit: Det börjar ju bli tradition i den här tråden så: :kocko![]()
![]()
/HW
oFFkeFF skrev:Watz, Mårtensson och Lindfors åker EM istället för SM. De håller sig nog tyvärr borta även på Falkenberg.
Goodstuff skrev:Bra det! Då har man ju chans på pallplats!:kocko
oFFkeFF skrev:Med tanke på att du har freddes gamla maskin är det ju bara att du visar var skåpet ska stå![]()
Goodstuff skrev:Bra det! Då har man ju chans på pallplats!:kocko
Nyteknik skrev:Teddy och jag siktar på att åka ner nästa tisdag igen. Har du möjlighet?
Se där! Och trots tre givna deltagare mindre fortfarande 21 anmälda till fikaklassen som i fjol drog ett halvtomt startfält. 250R kommer att bli intressant. Bäst av alla race blir nog ändå B-finalen i R600 när det ska slåss om de sista platserna till A-finalen, det vill man inte missa. Eftersom jag fick smisk på fingrarna kollade jag igenom startlistorna lite mer noggrannt och noterade att Daniel Persson, DP 70 här på forumet och en av sveriges snabbare förare som ordinarie i 125R, gör ett gästspel i 250SP. Fürstenghosts startnummerkupp mot Peter sköld misslyckades. Peter Sköld som jag inte kunde se i resultatlistorna från Anderstorp är anmäld till Sviestad och har fått startnummer 50. Pris för bästa tillväxt går till 600STD som gått från 6 startande i fjol till hela 19 i år. Kan vi få lite bra väder tack?oFFkeFF skrev:Watz, Mårtensson och Lindfors åker EM istället för SM. De håller sig nog tyvärr borta även på Falkenberg.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |