Öppenkörning

• Thread starter Thread starter Riders
  • Start date Start date
Dags för samling... ses på plats! Kameran är laddad så det blir nog en drös bilder idag med :yoparty

10 JULI RIDERS ÖPPEN KÖRNING
Samling: 18oo
Avfärd: 18.30 (dvs inte 18.31)
Vart: Pub Bryggeriet Märsta Centrum. Kom med körklara hojar, bensin i tanken och lufttrycket kollat m.m.
Tempo: Sedvanligt Riders tempo, men kör efter din egen förmåga! Vi väntar hellre än vänder om och skrapar ihop dig!
Humungus leder flocken idag!

Kom du aldrig iväg?

Jodå, var ute och snurra på dom gamla vanliga onsdagsvägarna, men inte lika roligt och vara ute själv. Sen blåste det för mycket för vara riktigt roligt men det var skönt att lufta hojen lite i alla fall.

Ska försöka lista ut var du bor så kommer jag och hälsar på nästa gång.

Jodå, var ute och snurra på dom gamla vanliga onsdagsvägarna, men inte lika roligt och vara ute själv. Sen blåste det för mycket för vara riktigt roligt men det var skönt att lufta hojen lite i alla fall.

Ska försöka lista ut var du bor så kommer jag och hälsar på nästa gång.

Du kunde ju ha frågat istället för att försöka lista ut det ;-) Jag bits inte vet du!

Tackar för idag!

Blev 6 timmar på hojen och xx mil
och några är fortfarande ute...

Ser redan ifram i mot nästa gång...

:) Tusen tack allihopa för en supertrevlig körning!
kan bara fylla i informationen om att det vart lite över 30 mil idag med :)
Fotona kommer ut i morgon natt! www.hagis.nu/riders/index.htm :yoparty

Dock kan vi väll skippa bilracet nästa gång :va

Nu (01.00) kom dom sista hem :Bugar vi hörde er nog haha:tummenupp

Last edited:
Tackar för idag!

Blev 6 timmar på hojen och xx mil
och några är fortfarande ute...

Ser redan ifram i mot nästa gång...

jag kom hem nu :)

:) Tusen tack allihopa för en supertrevlig körning!
kan bara fylla i informationen om att det vart lite över 30 mil idag med :)
Fotona kommer ut i morgon natt! www.hagis.nu/riders/index.htm :yoparty

Dock kan vi väll skippa bilracet nästa gång :va

Nu (01.00) kom dom sista hem :Bugar vi hörde er nog haha:tummenupp

rondellcirkus med titanpuckar såg rätt coolt ut i mörkret , å så höll vi på att spräcka rådjur i 270km på motorvägen mr mange var 1 meter ifrån :rolleyes:

den här vändan hadde nästan allt, hojjar som det flyger delar från ,nära att bli misshandlade av en supergalen bonde med lerig påk ,avåkningar , studdsande rådjur på motorvägen , nära att jag skallade bort en backspegel på en mötande skåpbil och köra in i röven på en snutbil

Last edited:
o fy fan. men ni klara er hoppas jag!
Samtliga 231 bilder ligger nu ute! blev tyvärr inte mer idag

FOTON

nu väntar sängen för min del... sitta på tegeltak i morgon....

åter, stort tack till alla som hängde på. Snart dags igen kanske hihi... måste fan fixa hoj nu innan jag kreverar!

gott att höra :)
Nu ska några av oss iväg igen, sitta tegeltak och givetvis i Riders anda... med ett gott skratt :)
Fotona ligger ute

FOTON

(lyfter tråden)

Återigen, stort tack. Och tack igen till Cruella som lät mig sitta hora :yoparty

Tack själv och alla andra, klart du får hänga där bak om det är det enda sättet vi kan få med dig på. :krama
gott att höra :)
Nu ska några av oss iväg igen, sitta tegeltak och givetvis i Riders anda... med ett gott skratt :)
Fotona ligger ute

FOTON

(lyfter tråden)

Återigen, stort tack. Och tack igen till Cruella som lät mig sitta hora :yoparty

Tack alla som var med och förgyllde kvällen! Det var en händelserik tur. Hoppas alla mår ok idag. :) Ses på nästa ride!!!

jag kom hem nu :)

rondellcirkus med titanpuckar såg rätt coolt ut i mörkret , å så höll vi på att spräcka rådjur i 270km på motorvägen mr mange var 1 meter ifrån :rolleyes:

den här vändan hadde nästan allt, hojjar som det flyger delar från ,nära att bli misshandlade av en supergalen bonde med lerig påk ,avåkningar , studdsande rådjur på motorvägen , nära att jag skallade bort en backspegel på en mötande skåpbil och köra in i röven på en snutbil

Förstår nu varför jag följde min intuition och inte följde med... gubben hade träffat just mig med påken och JAG hade kört in i rådjuret! Helt säkert

förmodligen!

För er som var med så är det bara höra av er om det är något foto ni vill ha i orginal!
humungus, vad händer i kväll? kom precis hem men ska väll till starwars om några minuter. blir inte långrandig i kväll dock

förmodligen!

För er som var med så är det bara höra av er om det är något foto ni vill ha i orginal!
humungus, vad händer i kväll? kom precis hem men ska väll till starwars om några minuter. blir inte långrandig i kväll dock

jag kom hem för en timme sen ja å ronny har varrt ute å snurrat hela kvällen:)

fan vad nice. Själv "leker" man styvpappa så gott man kan nu när hojen är som den är... måste få fram en ny hoj nu! Inte för att det stör mig att umgås med tjejen men fan jag får krupp av att inte köra hoj! Tack vare Cruella fick jag bort lite abbs sist!

Jagar gärna ut dig igen så snart som möjligt. Vet hur det känns, hade samma besvär i vintras. Men nu åker jag til Gelleråsen:banana och kommer hem till tisdag så ingen åkning innan dess:)
fan vad nice. Själv "leker" man styvpappa så gott man kan nu när hojen är som den är... måste få fram en ny hoj nu! Inte för att det stör mig att umgås med tjejen men fan jag får krupp av att inte köra hoj! Tack vare Cruella fick jag bort lite abbs sist!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT