Öppenkörning

• Thread starter Thread starter Riders
  • Start date Start date
Dr Bus kommer som given fotograf :yoparty

Jag behöver samtliga medlemmar på vårat egna forum nu! Jag behöver hjälp med strandfesten i augusti! Jag behöver en plats vi kan vara på som har tillgång till el samt ett datum! Resten fixar jag om det nu inte är så att någon vill hjälpa till vill säga. Men en DJ är redan klar och band har jag inga problem att få tag i då jag jobbat med att arrangera musik evenemang tidigare!

Tröjorna beställs i morgon måndag! :yoparty

Då har vi även en ny funktion på hemsidan! Vill du kolla vart snuten hållertill, vägbyggen som är en pest eller bara vårat skitsnack så har vi nu en smstjänst på våran hemsida
Riders hemsida

Öppen lördagskörning, arrangör Riders, Do or die...

Riders bjuder in till ytterligare en öppen körning!

Lördag 18 juli
Samling 12oo pub bryggeriet märsta centrum.
Avfärd 12.30 & som vanligt, inte 12.31!!!

Samlingsplats 2: Skogskyrkogården!
Samling 13.30
Avfärd 13.50 senast!

Sedvanligt Riders tempo...

Den här gången blir det gemensam körning till plats A, sen har vi en återsamling på angivenplats på utgiven tid för hemfärd.
Lord Humungus för flocken...

Detta kan komma att bli den sista öppna körningen på ett tag nu då vi har lite annat internt att stå i. Egna körningar helt enkelt med bus och annat kul.

Körningen ställs in vid dåligt väder, den informationen hittar ni på våran tråd på sporthoj ca 1 timme före körningen.
Är det första gången du kör med oss så läs gärna detta.
http://hagis.nu/phpBB3/viewtopic.php?f=69&t=42

Framöver kommer informationsflödet via SH minska. Har ni intresset av att åka med så finns all information på våran hemsida och forumet!

Last edited:
Hoppas allt går bra för er. Jag måste få ut min hoj snart, varken jag eller levern klarar det här mycke mer! Nu suger det ordentligt! Solen skiner, vägarna är varma och varenda kotte är ute och gasar!

Logiken bakom att försäkra sin hoj är? Asen går ju för fan på semester när säsongen är som bäst! Fan gör dom för nytta då? Jag skiter i försäkringar nästa år, kör med trafik bara och förlitar mig på "förortsförsäkringen"... dvs, som i det här fallet när fittbilisten kör rakt ut och orsakar olyckan, betala eller så bryter jag benen på "dig"! Måttligt road nu... :gnissla

Hoppas allt går bra för er. Jag måste få ut min hoj snart, varken jag eller levern klarar det här mycke mer! Nu suger det ordentligt! Solen skiner, vägarna är varma och varenda kotte är ute och gasar!

Logiken bakom att försäkra sin hoj är? Asen går ju för fan på semester när säsongen är som bäst! Fan gör dom för nytta då? Jag skiter i försäkringar nästa år, kör med trafik bara och förlitar mig på "förortsförsäkringen"... dvs, som i det här fallet när fittbilisten kör rakt ut och orsakar olyckan, betala eller så bryter jag benen på "dig"! Måttligt road nu... :gnissla

öl :yoparty

"Riders event"

Datum:
25e juli, lördag

Samling/avfärd:
20.00

Samlingsplats:
Sätunaparken, Märsta

Beräknad sträcka:

Åter senast:

Vi bjuder in till fest! Vi kommer ha en sluten körning under dagen ihop med Game Over från Uppsala och The Future. Efter det är det fullfart i parken med massa stimmulerande drycker och gott humör!

Till kvällen är "alla" varmt välkomna! Medtag egen dryck och det du vill grilla. Grillar finns ej på plats! Frågor hänvisas till våran mail (info@hagis.nu)

Riders, Do or die..

I morgon lördag bär det av!
Vi dra ihop till fest, det är öppet för alla att delta så länge ni har ett gott humör :)

Vi drar igång kl 20oo i sätunaparken / stockholm, märsta

Vill ni grilla går det bra men ta med prylar då det inte finns någon grill i parken. Dryck och käk står var och en för givetvis!

Tänk på att parken används av barn under dagtid, så det ni tar med dit slänger ni i soptunnan på vägen hem! Vi tar med extra sopsäckar!

Vi har kollat vädret och det ska bli sol hela dagen!

Frågor? Bara höra av er i så fall! info@hagis.nu

Hjärtligt välkomna.

Riders, Do or die...

fest.jpg

Last edited:
:) jupp och Beja Tjollet har ett gäng riktigt grymma bilder. Ni får se dom när ni hit, om hon är klar med redigeringen :yoparty

Nu är det....

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY :tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey