Öppenkörning

• Thread starter Thread starter Riders
  • Start date Start date
Hinner och hinner... jag har semeeeeeesterrrrrrrrr :yoparty:D:):tungan:tuttar
ÖPPENKÖRNING #3.
Samling: 18oo
Avfärd: 18.30
Plats: Pub Bryggeriet, Märsta Centrum
Tempo: Som vanligt, Riders tempo

hinner du till 18:30?

10 JULI RIDERS ÖPPEN KÖRNING
Avfärd: 18.30 (dvs inte 18.31)
Vart: Pub Bryggeriet Märsta Centrum. Kom med körklara hojar, bensin i tanken och lufttrycket kollat m.m.
Tempo: Sedvanligt Riders tempo, men kör efter din egen förmåga! Vi väntar hellre än vänder om och skrapar ihop dig!
Humungus leder flocken idag!

sorry, såg inte att du redan lagt in tråden Humungus :) Men men lyfter tråden! Någon som råkar ha en extra hoj att låna ut :va

Last edited:
Vart: Pub Bryggeriet Märsta Centrum. Kom med körklara hojar, bensin i tanken och lufttrycket kollat m.m.
Tempo: Sedvanligt Riders tempo, men kör efter din egen förmåga! Vi väntar hellre än vänder om och skrapar ihop dig!

sorry, såg inte att du redan lagt in tråden Humungus :) Men men lyfter tråden! Någon som råkar ha en extra hoj att låna ut :va

Var ligger pub bryggeriet?

hehe ja en oreggad banhoj:tummenupp

ligger på märsta centrum... kan liksom inte förklara det bättre hehe...
oreggadbanhoj.... just nu skiter jag i vad jag åker på, kryper i skallen! Men helt klart är det väll att föredra om den i alla fall är försäkrad, kan ju liksom inte stanna om dom kommer o man sitter på en banhoj hehe...

Åka bakpåslinka som "vanligt" kanske.....

Inte omöjligt :) Man är ju inget annat än en skitig hora ändå just nu haha
Jag behöver lite uppgifter av dig MRS C.... för tröjorna :D

Last edited:
Du kan nummret på mig, bara att banka och slå.
Inte omöjligt :) Man är ju inget annat än en skitig hora ändå just nu haha
Jag behöver lite uppgifter av dig MRS C.... för tröjorna :D

que... du kan nr bara banka och slå? Nu vart det rondellkörning i skallen hihi

Ser inte ut att bli någon körning för mig i helgen så jag ska försöka hinna dit.
Nu vet jag ju inte vad sedvanligt Rider tempo innebär :rolleyes: men som sagt, ni får väl vänta!!! :D

:) Sedvanligt tempo... ja det är körning! Kurvor efter egen förmåga. Dom som ligger först gör det av en orsak, dom kör helt enkelt fortast :) Sen ligger alla i den hastigheten som passar just dom, vi vill inte ha några olyckor så vi väntar hellre på folk! Sen har vi highspeed stuntare, bakhjul i 200 blås och annat roligt där det är passande vägstrecka! Men du är varmt välkommen.

Besök gärna vårat forum och ta del av dom råd vi har för gruppkörning! www.hagis.nu/riders/index.htm
:yoparty

Äsch jag skiter i det och stannar hemma, insåg just hur jävla förkyld och matt jag egentligen är efter att ha försökt klippa gräsmattan en kvart... helt slut som människa bara av det!
Spar mina krafter... Ha det så kul och kör försiktigt! Vill ni komma förbi och fika och få rabarberpaj så e ni välkomna:tummenupp
Ring innan bara.

:) Tack men nej tack, är du förkyld så håller jag mig på behörigt avstånd!

Någon som har en extra hoj :va blir galen på att inte kunna köra:brinnerup

Är det Din första körning med oss? Läs då detta!
http://hagis.nu/phpBB3/viewtopic.php?f=69&t=42

10 JULI RIDERS ÖPPENKÖRNING
Avfärd: 18.30
Tempo: Sedvanligt Riders tempo, men kör efter din egen förmåga! Vi väntar hellre än vänder om och skrapar ihop dig! Humungus leder flocken idag!

Last edited:
:) Sedvanligt tempo... ja det är körning! Kurvor efter egen förmåga. Dom som ligger först gör det av en orsak, dom kör helt enkelt fortast :) Sen ligger alla i den hastigheten som passar just dom, vi vill inte ha några olyckor så vi väntar hellre på folk! Sen har vi highspeed stuntare, bakhjul i 200 blås och annat roligt där det är passande vägstrecka! Men du är varmt välkommen.

Besök gärna vårat forum och ta del av dom råd vi har för gruppkörning! www.hagis.nu/riders/index.htm
:yoparty

Tackar,
kommer tyvärr inte ifrån jobbet på ytterligare en halvtimma :gnissla
Nästa gång......

om du behöver några extra min så säg till... kan dock inte hålla busarna för länge men någon min kan vi vänta om du vill med :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT