Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kajlyl skrev:Vmax är ren 100%ig respekt
kila ner o ta några bilder på den![]()
T_L skrev:Hojen tillhör mig, Thomas Liljenstam... Anledningen till att det blev Öhlins är att den var prisvärd. Jag jämför då med andra alternativ till V-Max som finns som kit. Problemet är att de andra inte ser bra ut, fast jag tycker personligen att Öhlins är rätt snygg.
Till den som klagar på V-Maxens väghållning har jag två saker att säga ... framgaffel och hjul. Byt dem och det är som en ny hoj. Fast jag är fullt medveten om att designen är från tidigt 80-tal och att inga underverk kan göras bara sådär.
Jag har radat upp modifieringarna på hojen på följande länk om det är någon som är intresserad, http://www.vmcs.org/pix/members/164tl01.htm
Hare!
P.S Ta det lungt i trafiken... vad är det jag säger, kör så det ryker ska det vara...![]()
T_L skrev:Fast jag är fullt medveten om att designen är från tidigt 80-tal och att inga underverk kan göras bara sådär.
Zana skrev:Vem i helvete är det som har satt öhlinsgafflar på en gammal vmax här nere på bondegatan??
Waist of suspention...
Men seriöst, varför?!??! Det är ju inte direkt någon kurvhoj ändå??
/Zana aka. spamboi
Duke skrev:Skulle du bli glad om du någon berättade var din båge står parkerad när du just skruvat fast en öhlinare för en smärre förmögenhet?
Visst är det OK att berätta att du sett en båge men berätta inte var den är parkerad.
T_L skrev:Hojen tillhör mig, Thomas Liljenstam... Anledningen till att det blev Öhlins är att den var prisvärd. Jag jämför då med andra alternativ till V-Max som finns som kit. Problemet är att de andra inte ser bra ut, fast jag tycker personligen att Öhlins är rätt snygg.
Till den som klagar på V-Maxens väghållning har jag två saker att säga ... framgaffel och hjul. Byt dem och det är som en ny hoj. Fast jag är fullt medveten om att designen är från tidigt 80-tal och att inga underverk kan göras bara sådär.
Jag har radat upp modifieringarna på hojen på följande länk om det är någon som är intresserad, http://www.vmcs.org/pix/members/164tl01.htm
Hare!
P.S Ta det lungt i trafiken... vad är det jag säger, kör så det ryker ska det vara...![]()
T_L skrev:Råkade skrota motorn på E4 idag... provade hur fort den gick med nya femman... gick inte så dra. Sköte troligen ett lager!
Skit händer bara å riva!
P.S De var jävligt kul så länge det varade dock!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |