Öhlinskittad vmax...

Jaha, kommer polisen att misstänka mig då jag var en av de sista att se den i livet ?? :rolleyes:

Ha så kul med renoveringen.
Synd att det blev mitt i säsongen, annars kan sånt fungera som terapeutisk behandling för ett stressat sinne.

Re: Var det någon som ville något...

T_L skrev:
Hojen tillhör mig, Thomas Liljenstam... Anledningen till att det blev Öhlins är att den var prisvärd. Jag jämför då med andra alternativ till V-Max som finns som kit. Problemet är att de andra inte ser bra ut, fast jag tycker personligen att Öhlins är rätt snygg.

Till den som klagar på V-Maxens väghållning har jag två saker att säga ... framgaffel och hjul. Byt dem och det är som en ny hoj. Fast jag är fullt medveten om att designen är från tidigt 80-tal och att inga underverk kan göras bara sådär.

Jag har radat upp modifieringarna på hojen på följande länk om det är någon som är intresserad, http://www.vmcs.org/pix/members/164tl01.htm

Hare!

P.S Ta det lungt i trafiken... vad är det jag säger, kör så det ryker ska det vara... :)

KUL! Aldrig sett något liknande. Rätt ovanligt med Öhlinsgaffel på en V-max...men den gör säkert mer nytta där en på en Yamaha R1...allvarligt alltså...åtminstone om båda går på gata. :)

:(
Thomas, jag hörde det sorgliga! Men du kan ju den motorn utan och innan nu så den är väl snart på hjulen igen!
Ha en trvlig sommar trots allt! / Tommy

Som en sann V-Max åkare så...

I frustrationen över att ha avverkat ännu en motor så tror jag att jag tar steget fullt ut och borrar till 1570cc, ska det va så va fan!

200+ på bakhjulet måste ju ge nån jäkla kick...

Klart det är skoj....!

Kämpigt med motorras!
Men, kan bara säga att det är FÖRJÄVLA skoj med över 200 på slangen, Thomas!
Lycka till med renoveringen, hoppas det går bra!

//Anders

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...