Årets tråd -03

Alla mina favorittrådar är antingen stängda, borttagna eller bara försvunnit så jag tänker inte öppna käften. :D

sege skrev:
Alla mina favorittrådar är antingen stängda, borttagna eller bara försvunnit så jag tänker inte öppna käften. :D

Dom bästa dör alltid unga!

Min favvis är den om när Anneli tappade sin blåa talrik med mjölk och flingor på golvet så den gick sönder och skvätte på väggen. Det är tunggung i lingonskogen!

sova :fyllisar

ambulans tråd är klart den viktigaste men från 2003 är den väl ändå inte? (fanns även BC?)

annars är Sportglass, har du bröd och andra spam trådar trevlig :D

Alla mina favorittrådar försvann i kraschen, inget är längre roligt.

FolkE skrev:
Vilken var egentligen den bästa tråden under det gångna året?
Dela med er av era egna favorittrådar från 2003!

Min personliga favorit är definitivt denna:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=876

Jag kan inte annat än att hålla med om att denna tråd är det nog det nyttigaste som jag har läst på länge.
Tack för en stor upplysning och uppdatering av kunskap som man lärde sig i det militära som förhoppningsvis hänger med vid en olycka.
Tack "syster" A

ps
Hoppas att du aldrig måste ta av min hjälm utan att jag klarar att ta av den själv om det skulle hända ngt. ds

Jag och säkerligen många med mig har den gamla TZR125-tråden som favorit. K-Micke(?) var verkligen i sitt esse där...dessvärre är den också BC.

Rodentboy skrev:
Jag och säkerligen många med mig har den gamla TZR125-tråden som favorit. K-Micke(?) var verkligen i sitt esse där...dessvärre är den också BC.
Hela den tråden var ju helt sjukt kul.. har nog sällan garvat så mkt!!

Bästa komentaren i den tråden var ju K-Micke-S (som du hette då va?!) som hade gjort ett ganska snyggt ps jobb men som inte riktigt blev accepterat av forkman o ville ha ett mer seriöst förslag.. o som svar.. typ:

"Seriöst??

Okej, slänger in Kenny Robert Senior som persolig tränare också!!"

oj oj vad jag tokgarvade.. :rofl :lol

Last edited:
Maverick skrev:
Hela den tråden var ju helt sjukt kul.. har nog sällan garvat så mkt!!

Bästa komentaren i den tråden var ju K-Micke-S (som du hette då va?!) som hade gjort ett ganska snyggt ps jobb men som inte riktigt blev accepterat av forkman o ville ha ett mer seriöst förslag.. o som svar.. typ:

"Seriöst??

Okej, slänger in Kenny Robert Senior som persolig tränare också!!"

oj oj vad jag tokgarvade.. :rofl :lol

Eller huliganerna...som även stal hojen vid ett senare tillfälle har jag för mig...

Lite riktigt mycket humor..:D

Choppern (Stavning?) var ju ganska ägande också... :rofl

TZR-tråden var tråden som rockade. Den var visserligen BC, men var den 2003?

Last edited:
Alla de riktigt bra trådar är försvunna. Inga av de nya vet vad man pratar om o de tror att de bra trådar som finns nu ÄR BRA - men det är de ju inte :(

Det var bättre förr ;)

De bästa trådarna (inte viktigaste :) ) har försvunnit (BC1 eller BC2) eller tagits bort. En personlig favorit var exiteme's raggningstråd som snabbt spårade ur. Sedan har vid dikt- och limericktråden som hade sitt ursprung i ett ode till Madhonda (den tråden finns dock kvar http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20361 ).

TomK skrev:
De bästa trådarna (inte viktigaste :) ) har försvunnit (BC1 eller BC2) eller tagits bort. En personlig favorit var exiteme's raggningstråd som snabbt spårade ur. Sedan har vid dikt- och limericktråden som hade sitt ursprung i ett ode till Madhonda (den tråden finns dock kvar http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20361 ).
Den tråden måste helt klart vara med på listan över de 10 bästa! Dessutom nån som jag tror hette "sporthojspoesi"

triple skrev:

Min favvis är den om när Anneli tappade sin blåa talrik med mjölk och flingor på golvet så den gick sönder och skvätte på väggen. Det är tunggung i lingonskogen!

Det var inte Anneli. Hon äter inte.

triple skrev:

Det var Anja som skrev den tråden

Linkan skrev:
Jag kan inte annat än att hålla med om att denna tråd är det nog det nyttigaste som jag har läst på länge.
Tack för en stor upplysning och uppdatering av kunskap som man lärde sig i det militära som förhoppningsvis hänger med vid en olycka.
Tack "syster" A

ps
Hoppas att du aldrig måste ta av min hjälm utan att jag klarar att ta av den själv om det skulle hända ngt. ds

Tackar o bockar.. :Bugar kan det hjälpa en enda att överleva så är jag mer än nöjd ! läs det om o om igen, den dagen det behövs ska det sitta i ryggmärgen ... att veta vad man ska göra.

ja kör försiktigt, allafall i "mina" krokar... annars vet man aldrig när jag dyker upp... som gubben i lådan :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park