Årets skräll

valmers skrev:
Nu hör jag att du gått i Mumlans skola. :hihi
i ursäkter? ja kanske det ja :)
men det är inte han som lärt mig köra 1,05.5 under ett endurance,
utan snarare Peter Söderholm, som jag åkte jämt med under en lång stund.
så fick jag det sagt åxå, som humlan skulle sagt.. :tungan :tungan

( R2´s skola i skryt) :hihi

Last edited:
Don Quixote skrev:
Vår stockholmska superförare levde inte helt upp till förväntningarna. Pressade sig precis under mäktiga 1.10 men det var med

Ha, visst e det kul att man efter 5 timmar o 45 minuter verkligen har en fajt om ingenting!!!! Du vann den , tyvärr, men det var sköjj!!!

GSXR1100R skrev:
Jordpez håller Lovebajken åt Mozzbergh, i bakgrunden ser vi en gammal KEX stuntare som numera är degraderad till Teamchef.
SOm sagt tidigare... Vad gör ni så nära oss???? det har ju inte hänt innan:-)

:kiss

jorpes skrev:
Ha, visst e det kul att man efter 5 timmar o 45 minuter verkligen har en fajt om ingenting!!!! Du vann den , tyvärr, men det var sköjj!!!

Hehe, ja det var verkligen skoj! Tänkte när jag låg bakom dig med en kvart kvar att det är väldans korkat att börja ladda på i det läget bara för att klämma sig om när man är 40 varv efter men det gick ju vägen :) Fick lite sprintrejs-känsla där för ett ögonblick!

Don Quixote skrev:
Hehe, ja det var verkligen skoj! Tänkte när jag låg bakom dig med en kvart kvar att det är väldans korkat att börja ladda på i det läget bara för att klämma sig om när man är 40 varv efter men det gick ju vägen :) Fick lite sprintrejs-känsla där för ett ögonblick!
Galningar som orkar köra sprintrejstempo i slutet av ett sextimmarsrace :D

Själv så körde vi safe den sista halvtimmen, detta eftersom vi ledde med 3 varv före 19:de plats och inte ville riskera vår bästa placeing någonsin, tre fullföljda ERF i år, idag har jag ont i mina lår.

Don Quixote skrev:

Det va döball. Men hade jag vetat hur länge det var kvar, då hade jag laddat om dig... Jag lovar...

/E

Don Quixote skrev:
*host* bullshit *host*

Det va sååå enkelt att plocka dig... Men man tröttnade lite. Vi i Lovbajkers e ju inte 3 man, o inte heller parkerar vi bajken 1 timme o vilar som vissa andra. Så jag hde skäl att vara trött:-) Men du var ju nysoven o pigg...

GSXR1100R skrev:
Alla gjorde ett toppenjobb

Teamchefen valmers som flög ner och roddade i röran, Lunkan & Freppa som körde 120 mil enbart för att assistera oss med markservice, tankning samt catering, Metallgutten och ni andra som hejade och hjälpte till.

GUL va snabbast, Boxer va segast och jag tuffade runt på tolvor och mös.

Efter racet så ölade vi och drog som vanligt till Harrys i Malmö för att ragga Möghackor.... det blev inget napp som tur va :fyllisar

Idag är man både bakis och har träningsvärk, varför gör vi på detta vis :va

Krattis till det braiga resultatet.
NU fattar jag vilka de där två stockholmarna som hängde kring Team Managern med lätt bekant utseende var också. Hej Freppa och Lunkan i efterhand. Trevligt att träffas :hej

jorpes skrev:
SOm sagt tidigare... Vad gör ni så nära oss???? det har ju inte hänt innan:-)

Det tog ju ungefär fem sekunders racetid att fixa det... nia efter första varvet!!!!!
Var var ni??? :D :D

Peno skrev:
Krattis till det braiga resultatet.
NU fattar jag vilka de där två stockholmarna som hängde kring Team Managern med lätt bekant utseende var också. Hej Freppa och Lunkan i efterhand. Trevligt att träffas :hej

Hej hej. Kul att träffa dig med :)

magnus_moss skrev:
Det tog ju ungefär fem sekunders racetid att fixa det... nia efter första varvet!!!!!
Var var ni??? :D :D
Du är ju A-förare, man får inte varva sådana har Mumlan sagt

Vi lånade Mumlans Kittankanlage [tm] full tånk på sex röda enligt valmers.

Bifogat

• 2004_1002_222739AA.JPG
    2004_1002_222739AA.JPG
    62.3 KB · Visningar: 69
Du, vilket tror du är jobbigast - vara ute och som dig toura på banan eller vara i depån och slita så att dårarna kan köra ifred. I RULE!..........damn....

*/ ?>
Back