Årets skräll

Freppa skrev:
Hörrö gubbe, var fan var tuttarna den här gången då? Valmers var bara äcklig och skulle slicka mig i örat med jämna mellanrum!
Teamchefen slickar Freppa i örat :pannkyss

Bifogat

• 2004_1002_123358AA.JPG
    2004_1002_123358AA.JPG
    37 KB · Visningar: 105
FC skrev:
Han e ok, en kraftig hjärnskakning o några stygn i hakan så fick han lämna Lunds sjukhus för ca: 2 timmar sen. :näsblod :näsblod :näsblod :näsblod :banana

Jäkligt skönt att höra, det såg förbannat otäckt ut från depåkanten. :tummenupp

Chris Ash skrev:
Årets antiklimax kan man säga att det blev när man öppnade tråden.... :rolleyes:
Du har ju haft en lyckad karriär och sniglat runt i bottenträsket i Moppecupen [tm] :rolleyes:

Ge oss lite credits nu, vi har ju kört bättre än dig i år, men det har ju dom flesta gjort.

:pannkyss

GSXR1100R skrev:
Ge oss lite credits nu, vi har ju kört bättre än dig i år, men det har ju dom flesta gjort.

Lite creds ska ni väl ha för att ni gick i mål iaf ;)
Men hur många var det som gick i mål och hur långt från pallen kom Team HET?

GSXR1100R skrev:
Du har ju haft en lyckad karriär och sniglat runt i bottenträsket i Moppecupen [tm] :rolleyes:

Ja visst har ni? Välkomna att prova på moppecupen nästa år....... :hihi

oFFkeFF skrev:
Lite creds ska ni väl ha för att ni gick i mål iaf ;)
Men hur många var det som gick i mål och hur långt från pallen kom Team HET?
Av 33 lag så gick 29 i mål, Mulmlan rejsing kom 12:a, dom hade punka, obalans i bakdäcket, asteni och allmänt oflyt, dessutom så var det torrt och då går det inte så bra.

Fan vad jag längtar tillbaka till räjsingen, knudan är dessutom den roligaste banan i hela Sverige, jag måste lösa tävlandet på något sätt nästa år!

Fredrik :huvet

GSXR1100R skrev:
Av 33 lag så gick 29 i mål, Mulmlan rejsing kom 12:a, dom hade punka, obalans i bakdäcket, asteni och allmänt oflyt, dessutom så var det torrt och då går det inte så bra.

Då gjorde ni ju bra ifrån er :tummenupp

oFFkeFF skrev:
Då gjorde ni ju bra ifrån er :tummenupp
Tack å bock, nu är det slut på RR tävlingar i år och blåryket tar vid igen, men Minimoto en gång i veckan håller kroppen i trim. dessutom får man ju meka :D

Jordpez håller Lovebajken åt Mozzbergh, i bakgrunden ser vi en gammal KEX stuntare som numera är degraderad till Teamchef.

Bifogat

• 2004_1002_224828AA.JPG
    2004_1002_224828AA.JPG
    67.8 KB · Visningar: 107
GSXR1100R skrev:
Bhaa...
vadå inte bra i torrt, jag kvalade in oss på fjärde och låg trea när ventilen i framhjulet sprack och jag vurpade på luft-tomt däck. :kocko
ut på 31plats och så körde vi upp oss till 12plats.
Inte för att vi är nöjda, men vi tappade 14varv på den vurpan och kom 15varv efter vinnarna.

R2 skrev:
Bhaa...
vadå inte bra i torrt, jag kvalade in oss på fjärde och låg trea när ventilen i framhjulet sprack och jag vurpade på luft-tomt däck. :kocko
ut på 31plats och så körde vi upp oss till 12plats.
Inte för att vi är nöjda, men vi tappade 14varv på den vurpan och kom 15varv efter vinnarna.
Nu hör jag att du gått i Mumlans skola. :hihi

*/ ?>
Back