Nr:18
Snabbare än Don Queer
Va förvånad jag blir över att du gör detta inlägget....Chris Ash skrev:Årets antiklimax kan man säga att det blev när man öppnade tråden....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va förvånad jag blir över att du gör detta inlägget....Chris Ash skrev:Årets antiklimax kan man säga att det blev när man öppnade tråden....![]()
Teamchefen slickar Freppa i öratFreppa skrev:Hörrö gubbe, var fan var tuttarna den här gången då? Valmers var bara äcklig och skulle slicka mig i örat med jämna mellanrum!

FC skrev:Han e ok, en kraftig hjärnskakning o några stygn i hakan så fick han lämna Lunds sjukhus för ca: 2 timmar sen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du vet, zündappracing är grejer det.Nr:18 skrev:Va förvånad jag blir över att du gör detta inlägget....![]()
Du har ju haft en lyckad karriär och sniglat runt i bottenträsket i Moppecupen [tm]Chris Ash skrev:Årets antiklimax kan man säga att det blev när man öppnade tråden....![]()

GSXR1100R skrev:Ge oss lite credits nu, vi har ju kört bättre än dig i år, men det har ju dom flesta gjort.

GSXR1100R skrev:Ge oss lite credits nu, vi har ju kört bättre än dig i år, men det har ju dom flesta gjort.
![]()

![]()
GSXR1100R skrev:Du har ju haft en lyckad karriär och sniglat runt i bottenträsket i Moppecupen [tm]![]()
Ge oss lite credits nu, vi har ju kört bättre än dig i år, men det har ju dom flesta gjort.
![]()

Av 33 lag så gick 29 i mål, Mulmlan rejsing kom 12:a, dom hade punka, obalans i bakdäcket, asteni och allmänt oflyt, dessutom så var det torrt och då går det inte så bra.oFFkeFF skrev:Lite creds ska ni väl ha för att ni gick i mål iaf
Men hur många var det som gick i mål och hur långt från pallen kom Team HET?
Nej, vi gillar motorcyklar.Chris Ash skrev:Ja visst har ni? Välkomna att prova på moppecupen nästa år.......![]()
GSXR1100R skrev:Av 33 lag så gick 29 i mål, Mulmlan rejsing kom 12:a, dom hade punka, obalans i bakdäcket, asteni och allmänt oflyt, dessutom så var det torrt och då går det inte så bra.
GSXR1100R skrev:Apstutsen kom inte som vanligt, han va på fest eller så va han sjuker eller något,
GSXR1100R skrev:dåligt av Apis att inte komma på en enda tävling i år![]()

valmers skrev:Nej, vi gillar motorcyklar.
Tack å bock, nu är det slut på RR tävlingar i år och blåryket tar vid igen, men Minimoto en gång i veckan håller kroppen i trim. dessutom får man ju mekaoFFkeFF skrev:Då gjorde ni ju bra ifrån er![]()
Bhaa...GSXR1100R skrev:Av 33 lag så gick 29 i mål, Mulmlan rejsing kom 12:a, dom hade punka, obalans i bakdäcket, asteni och allmänt oflyt, dessutom så var det torrt och då går det inte så bra.
Nu hör jag att du gått i Mumlans skola.R2 skrev:Bhaa...
vadå inte bra i torrt, jag kvalade in oss på fjärde och låg trea när ventilen i framhjulet sprack och jag vurpade på luft-tomt däck. :kocko
ut på 31plats och så körde vi upp oss till 12plats.
Inte för att vi är nöjda, men vi tappade 14varv på den vurpan och kom 15varv efter vinnarna.

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |