Ja... Alla turer kan inte vara underbara med solsken och perfekta vägar. Så vilken av era var den mest misslyckade?
Kommer ihåg min iaf. Jag och Dezert här på forumet tänkte ta en tur. Bortåt 10 mil någonting. Fick vägbeskrivning av en vän (pajojävel
) som enligt denna skulle vara en väldigt fin och skön väg som han hade åkt dagen innan. Turen började med någon mils motorvägskörning för att sen svänga av till lite kurvigare. Sedan svängde vi av till den "braiga" vägen. Själv kom jag aldrig överens med underlaget. Det var strävt på nåt sätt. När vi kört någon mil så ser vi en vägarbetsskylt. Yipee tänkte vi båda. Sen märkte vi att dom hade spridit ut grus på vägen! Det blev 1,5-2 mil körning på rullgrus som låg på asfalt, JÄTTESKOJ! Sedan så fick vi stanna i en korsning där dom höll på att fixa med vägen, där stod vi säkert 15-20 min för att sen komma iväg och köra över NYLAGD asfalt. Dom smarta idioterna lät oss köra över den nylagda asfalten och inte över den gamla. Blev fina fläckar på hojen samt däcken såg väldigt bra ut
Detta var nog den värsta turen i sommar.
Kommer ihåg min iaf. Jag och Dezert här på forumet tänkte ta en tur. Bortåt 10 mil någonting. Fick vägbeskrivning av en vän (pajojävel

Detta var nog den värsta turen i sommar.