Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med risk för påhopp och hot, jag kan tänka mej en kattfälla på tomten så betala för en är inte att tänka på!hornet oskar skrev:Köp en katt jag köpte min för 1 krona!
Davve84 skrev:bra jobbat !!
Vi hadde en råtta på jobbet som käkade upp bastun , köket o halva lagret !!!
grattis i alla fall!!!!
haha aa men fan en råtta kan ställa till de assåMr B skrev:Måste ha varit en riktig baddare till råtta som käkade så mycket ... *asg*
Bättre med en inne som pissar ut än en ute som pissar in, sas.Fredde Meck skrev:Med risk för påhopp och hot, jag kan tänka mej en kattfälla på tomten så betala för en är inte att tänka på!
Dom skiter och pissar i min son's sandlåda, det ska bestraffas hårt!Ugluk skrev:Bättre med en inne som pissar ut än en ute som pissar in, sas.
Om man inte är allergisk då.
Zana skrev:När jag hade problem med råttor snickrade jag ihop en falla/bur och släppte ut dom i skogen där dom inte stör någon...
behöver man inte döda, ska man inte döda!!!
Zana skrev:När jag hade problem med råttor snickrade jag ihop en falla/bur och släppte ut dom i skogen där dom inte stör någon...
behöver man inte döda, ska man inte döda!!!
Musen blev rätt lurad också, den fick inte ens smaka på salami'n i fällan!UrbanTiger skrev:Fan, trodde du hade fått en annan sorts mus på kroken![]()
Sluta luras![]()
UrbanTiger skrev:Du är bara grym mot dom små liven![]()

hållundan skrev:sanning
Hård mot de hårda!!
Ludde skrev:haha, Hållis har blivigt upplärd av Löjtnant (eller vad var han?) Tyrsing...![]()
Fast där var det kanske mer "Hård mot de mjuka"![]()
HA DE GÔTT

Fredde Meck skrev:Dom skiter och pissar i min son's sandlåda, det ska bestraffas hårt!
Jag ska fånga alla möss och slänga dom så alla kattjävlar får svälta när dom är ute!!![]()
(är lite allergisk också)

Fredde Meck skrev:Jag har funderat på den typen av burar, men jag passar på att straffa katterna genom att avliva och kassera mössen.![]()
......närå, en "vanlig" fälla kostar 5:- på ICA Maxi, dom "vänliga" fällorna ca 100:- så det är inget svårt val. Möss är skadedjur.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |