Årets första Gazzzz? Om väder 7 mars.

Kör till Blentarp..så bjuder jag på kaffe o lite värme..Eller kanske ska man ta ut cykeln??Men det känns kallt...

7st vikingar vid Statoil. Bilder kommer senare. Fan va gött att gå gazza en 8,5mil ....... mera värme & sol beställes :tummenupp

7st vikingar vid Statoil. Bilder kommer senare. Fan va gött att gå gazza en 8,5mil ....... mera värme & sol beställes :tummenupp

sledet jag fick hem min hoj vid 13 på lördagen så kunde inte joina er ;( hoppas ni har trevlig körning ändå :tummenupp

Haha hoppas inte förmycket på mig, jag e sämst på å skicka bilder=P Men det va fan riktigt fint å köra, drygt å köra hem sen bara... 6 mil motorväg... jättevarmt och skönt... vilka uppoffringar man gör!

Haha hoppas inte förmycket på mig, jag e sämst på å skicka bilder=P Men det va fan riktigt fint å köra, drygt å köra hem sen bara... 6 mil motorväg... jättevarmt och skönt... vilka uppoffringar man gör!

MMSa bilderna till mig så lägger jag upp dem:tummenupp

Så är det när man bor långt bort från civilisationen :rofl :hihi :rofl

Shit hur lång ut i skogen bor du ?? :D :D :D

Hehe... det är inte så stor skillnad mellan Eslöv och Höör...
Har för mig en välkänd RR-profil skulle till S-oil Eslöv för Onsgazz, men hamnade på S-oil i Höör... trots GPS!!! :rofl :rofl

Här glöms INGET! :tummenupp

Hehe... det är inte så stor skillnad mellan Eslöv och Höör...
Har för mig en välkänd RR-profil skulle till S-oil Eslöv för Onsgazz, men hamnade på S-oil i Höör... trots GPS!!! :rofl :rofl

Här glöms INGET! :tummenupp

Gps:en fungera inte där ute :D :D :D

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back