Årets första Gazzzz? Om väder 7 mars.

de får vi nästan vara med på ju danne.. våra mopeder kan ju knappast köra me rr.. vi får ta oss till vårt folk, de som ser upp till oss ju...:banana

Eftersom det är första gazzet och grus överallt så tror jag att ni kommer köra förtare än alla andra:tummenupp

Eftersom det är första gazzet och grus överallt så tror jag att ni kommer köra förtare än alla andra:tummenupp

fortare än alla moppar då eller i åkarp.. :tuttar

ja ska försöka komma loss å haka på.. sjukt sugen å köra lite me folk.. ska ut en runda nu snart me å gasa lite,..

ses...

Låt oss åka förbi Åkarp då!! ....man måste ju tänka på återväxten - K börjar ju bli äldre än jag, både fysiskt och psykiskt - endast byråkratiskt yngre :krama

(Frågan är kanske hur Derdelis fått denna inside info....???:hihi )

Last edited:
Blir vädret lika bra som det var idag när jag var ute en sväng så blir det nog ett riktigt trevligt gazz. Tempen var ju ända uppe på 7grader.:tummenupp

7. Rebecca (ni behöver ju ha en riktig man med i sällskapet;))
Hmmm... din förra avatar var bättre (snyggare/tuffare tycker jag) och förmodar även mer passande en "Rebex"? :hihi :tummenupp
Willkommen bei uns im der wellt von RR! Zeit jetzt für noch ein Bier.... eller nå't.

1. Mr K
2. henke hå
3. Quman
4. Robz
5. Ocean
6. daniel83
7. Rebecca
8.Svalan (Rejseleder för första klotgruppen 2009) 1sta man/kvinna Vinner:yoparty
Ni som tror att ni kör lika bra Nu som ni gjorde för 4mån sen ska köra med mig:tummenupp
9.

1. Mr K
2. henke hå
3. Quman
4. Robz
5. Ocean
6. daniel83
7. Rebecca
8.Svalan (Rejseleder för första klotgruppen 2009) 1sta man/kvinna Vinner:yoparty
Ni som tror att ni kör lika bra Nu som ni gjorde för 4mån sen ska köra med mig:tummenupp
9.

Jag har hunnit med drygt 350 mil nu under vintern så de e lugnt... typ...:näsblod

1. Mr K
2. henke hå
3. Quman
4. Robz
5. Ocean
6. daniel83
7. Rebecca
9.

hahha ja behöver inte tro ja vet att ja e lia kass som i fjor :P

Jag har hunnit med drygt 350 mil nu under vintern så de e lugnt... typ...:näsblod

Du en sak ska DU ha jävligt klart för dig bara för att du kör runt me hojen på släp så räknas de inte det som riktiga mil .slut

hahha ja behöver inte tro ja vet att ja e lia kass som i fjor :P

DU en sak ska DU ha Jävligt klart för dajj oxå... bara för att du körde i diket sista Gazzet så betyder det inte att du inte har lärt dajj nått till detta året. Så det e SÅ:brinnerup

Låt oss åka förbi Åkarp då!! ....man måste ju tänka på återväxten - K börjar ju bli äldre än jag, både fysiskt och psykiskt - endast byråkratiskt yngre :krama

(Frågan är kanske hur Derdelis fått denna inside info....???:hihi )

En polare visade mig sidan :D Jag är sugen som fan på att se dom stunta :D Inget går upp mot en kinesmoppe med pizzahållare därbak som låter ungefär som min moppe

Du en sak ska DU ha jävligt klart för dig bara för att du kör runt me hojen på släp så räknas de inte det som riktiga mil .slut

DU en sak ska DU ha Jävligt klart för dajj oxå... bara för att du körde i diket sista Gazzet så betyder det inte att du inte har lärt dajj nått till detta året. Så det e SÅ:brinnerup

DU, en sak ska du ha klart för dig. Om man cyklade in i en trottoarkant och ramla inatt så ska man inte vara så tuff mot andra!:D :fyllisar :arsele :krama

sant men de behöver inte betydda att ja e bra på att köra :P sen dessutom om man sätter ribban lågt innan så e man garanterad förbättring i slutet :D

1. Mr K
2. henke hå
3. Quman
4. Robz
5. Ocean
6. daniel83
7. Rebecca
9.PJohan - nytt år, ny hoj att kvadda :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...