Årets första Gazzzz? Om väder 7 mars.

Kör till Blentarp..så bjuder jag på kaffe o lite värme..Eller kanske ska man ta ut cykeln??Men det känns kallt...

7st vikingar vid Statoil. Bilder kommer senare. Fan va gött att gå gazza en 8,5mil ....... mera värme & sol beställes :tummenupp

7st vikingar vid Statoil. Bilder kommer senare. Fan va gött att gå gazza en 8,5mil ....... mera värme & sol beställes :tummenupp

sledet jag fick hem min hoj vid 13 på lördagen så kunde inte joina er ;( hoppas ni har trevlig körning ändå :tummenupp

Haha hoppas inte förmycket på mig, jag e sämst på å skicka bilder=P Men det va fan riktigt fint å köra, drygt å köra hem sen bara... 6 mil motorväg... jättevarmt och skönt... vilka uppoffringar man gör!

Haha hoppas inte förmycket på mig, jag e sämst på å skicka bilder=P Men det va fan riktigt fint å köra, drygt å köra hem sen bara... 6 mil motorväg... jättevarmt och skönt... vilka uppoffringar man gör!

MMSa bilderna till mig så lägger jag upp dem:tummenupp

Så är det när man bor långt bort från civilisationen :rofl :hihi :rofl

Shit hur lång ut i skogen bor du ?? :D :D :D

Hehe... det är inte så stor skillnad mellan Eslöv och Höör...
Har för mig en välkänd RR-profil skulle till S-oil Eslöv för Onsgazz, men hamnade på S-oil i Höör... trots GPS!!! :rofl :rofl

Här glöms INGET! :tummenupp

Hehe... det är inte så stor skillnad mellan Eslöv och Höör...
Har för mig en välkänd RR-profil skulle till S-oil Eslöv för Onsgazz, men hamnade på S-oil i Höör... trots GPS!!! :rofl :rofl

Här glöms INGET! :tummenupp

Gps:en fungera inte där ute :D :D :D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard