Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

402m för MC på Säve..13 juni. Kan de va nåt? Om min hoj e klar så ska jag dit.. Bor i Mellerud så jag kör naturligtvis E6 ner..messa å häng på..

heliac skrev:
402m för MC på Säve..13 juni. Kan de va nåt? Om min hoj e klar så ska jag dit.. Bor i Mellerud så jag kör naturligtvis E6 ner..messa å häng på..
OM jag e hemma från swedish bike meet, och OM jag får för frun så, SJÄLVKLART!! Man får inte va rädd för att skämma ut sig :D Är det bara föranmälan??

smurfen skrev:
Får man hänga med och gasa nån lördag?
Självklart! Bara att dyka upp vettu.. "the more, the merrier"
Du kan dock inte lita på att det kommer vara så jättemycket folk.. vi är under en inkörningsperiod nu, så folk dyker upp lite spontant sådär.

Last edited:
Vi e 3-5st som ska ner, men vi tar nog bilen.. (LITE träligt) att nöta landsväg bara för att transportera sig. Men det blir ett större gäng från "hombres mc" i U-A som åker, dom(vi) brukar ligga på reserv-campingen mitt framför boningshuset med vitt staket... TITTA IN!!

Last edited:
sanntur skrev:
Vi e 3-5st som ska ner, men vi tar nog bilen.. (LITE träligt) att nöta landsväg bara för att transportera sig. Men det blir ett större gäng från "hombres mc" i U-A som åker, dom(vi) brukar ligga på reserv-campingen mitt framför boningshuset med vitt staket... TITTA IN!!
När åker ni???
Funderar på att åka med...

Ta bil.. va e de för snack.. va e de? 25 mil..
De tar man ju på knappt 2 timmar... e väl inte så farligt.?

vilka veklingar :7peta

Nån som har lust att köra en sväng och bli filmade?? Tänkte se hur svårt det är att få ihop nåt "kul"...

sanntur skrev:
Hmm, hade INTE tänkt ta STILLBILDER!!! :rofl :rofl
Tryck inte ner mig. Jag var faktiskt riktigt stolt över hur bra jag blivit på bakhjulet innan olyckan nu var framme. Och om du mobbas så vågar jag kanske inte igen ;)
:lol

Firefly skrev:
Tryck inte ner mig. Jag var faktiskt riktigt stolt över hur bra jag blivit på bakhjulet innan olyckan nu var framme. Och om du mobbas så vågar jag kanske inte igen ;)
:lol
Bit ihop och kom igen!! När får du hojen?? :va

Race

Ännu en helg med kanonväder :) Var ute igår på en kanontur på bara krokiga vägar ända till Varberg med sex hojar till :tummenupp
Lite mat i maggen så drog vi mot slussen i Thn för att njuta av något gott som vi var värda efter denna kalastur :hihi
Ja hör av mig för det blir nog en Norgetur i slutet av denna månad!!
Vicka tider kör ni eller fikar ni bara :lol
Släpp ej gasen,,,,,,,,,,,,

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey