Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Ante.J skrev:
Är det någon som skall upp mot Grebbestad på Lördag å kolla runt lite på Mega-festivalen?
Verkar iofs lite saftigt med 350:- i inträde, men man kan ju åka upp å kolla läget!

/Ante
Jag passar oxå, det blir nog drag race på säve om det inte regnar bort...

Fifan... är strandsatt i helgen.. skulle vilja varit upp te festivalen och kika, men har fan inga pengar som vanligt... man blir fan inte rik på att vara sjukskriven. :(

Zesse skrev:
Fifan... är strandsatt i helgen.. skulle vilja varit upp te festivalen och kika, men har fan inga pengar som vanligt... man blir fan inte rik på att vara sjukskriven. :(
Sjuk? Va e de för "fel" på dig då? Du verkade frisk sist jag såg dig, förutom det här med att du frivilligt VILL köra trajja!! :va :rofl :rofl KRYA på om det är allvarligt :tummenupp

Zesse skrev:
Hade varit kul att kika på freestylecrossen helt klart.. sen kan det väl hända att det finns mer att se. =) :tuttar

Var riktigt kul att kolla på. Dom är sjukt skickliga!

sanntur skrev:
Startar från HYDRO ute vid SIBA i U-A 18-18.15...

Vart bor du? Verkar som att du brukar starta dina turer i Herrsta, om jag inte fattat det fel. Har nämligen sett en hel del, strippade hojar där den senaste tiden :)

Last edited:
Poffer skrev:
Vart bor du? Verkar som att du brukar starta dina turer i Herrsta, om jag inte fattat det fel. Har nämligen sett en hel del, strippade hojar där den senaste tiden :)
Jag har bara garaget där, ungefär som "FANTOMEN" har en klippa i öknen... :hihi :hihi

Race

Tjaba hej// Om de finns någon som vill gasa på onsdag kväll vid 17,30, så drar vi till Stenungsund å kollar där om de finns några som vill gasa. Körde med några därifrån förra ons å de gick undan :banana

Om de e någon som är sugen att gasa så kom till Bohus-motor vid 17,30 ,så tar vi en kurva eller två :squid

Det ser ut som om söndag ska bli bra i väder väg, nån som e sugen på en tu
Gärna lite längre sådan.
Har inte kunnat köra på ett tag.

P.S Ingen fika, max mellan stopps kaffe å en rök.

Wolfskin skrev:
Det ser ut som om söndag ska bli bra i väder väg, nån som e sugen på en tu
Gärna lite längre sådan.
Har inte kunnat köra på ett tag.

P.S Ingen fika, max mellan stopps kaffe å en rök.
HUR ska ni klara er utan fika?? :hihi :hihi Tror jag kan komma loss, runt 10-tiden blir väl bra... Kör en 24-timmars fylla från fredag morgon vid 09.00 så e ni väl i form på söndag vid 10... :tomten

Gud va nöjd jag är med att jag lyckas tajma in jobb vareviga gång det vankas touring. :huvet
Nä, ska f-n börja sälja kärlek istället så man kan lägga upp sitt tjänstgöringsschema själv! BOOM-BOOM anyone?? :arsele

Arons Mc skrev:
Tjaba hej// Om de finns någon som vill gasa på onsdag kväll vid 17,30, så drar vi till Stenungsund å kollar där om de finns några som vill gasa. Körde med några därifrån förra ons å de gick undan :banana

Om de e någon som är sugen att gasa så kom till Bohus-motor vid 17,30 ,så tar vi en kurva eller två :squid
:tummenupp :tummenupp

Jaha, nu fick jag reda på att det kanske blir idiot jobb igen på sön.
Får reda på om det blir nått imorgon.
FAN...
Har fan inte åkt hoj på två veckor nu, argh... :4skrika

Jag vet att det är sent ute men idag (onsdag) så är det samling på götaplatsen i Göteborg klockan 11 för de som hinner läsa detta... jag åker från stan vid tjugo i tio... Ring om ni vill med!!!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph