Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Har en grävare som kommer med maskin vid halv 8 lördag morgon, vi ska leka i trädgården lite, så vet inte om jag hinner, hade varit skoj att komma ut lite!

ett låter fint vilken mack e det?

eller drar ni svängen förbi uddevalla och hämtar upp mig?

släng upp ditt nr! Skall ev meka lite på lördag förmiddag sen köra, annars skulle de ju bli grymme väder söndag med! Jag och alsing kommer nog köra bägge dagarna!

F
släng upp ditt nr! Skall ev meka lite på lördag förmiddag sen köra, annars skulle de ju bli grymme väder söndag med! Jag och alsing kommer nog köra bägge dagarna!

Mitt nr 0705897176. Shell select på kuriös kan jag vara vid 1330 tiden kanske med bihang. Min vän pillis gillar tydligen att skruva mer hoj än att köra

Ni som vill köra idag kan messa mig på 0702 86 86 83 så kan vi försöka styra upp nått

F

Mitt nr 0705897176. Shell select på kuriös kan jag vara vid 1330 tiden kanske med bihang. Min vän pillis gillar tydligen att skruva mer hoj än att köra

Vadååå gillar mer att skruva vavavavava :7peta
Bara för att jag köpte en hoj med skev ram och ramlade vavavavavavavavavavavava :4skrika

Jag måste nog åka hoj idag annars slår isabell ihäl mig :hihi

Mest skruva och lite åka idag.

Nice.

Jag fick provköra Faker:s S1000rr.
Desvärre bara på en smal landsväg som jag inte kände till men iaf.

Stensjuk maskin.
Att ligga på 3:an på 3000 varv och gasa till och hojen reser sig är bara freaky :crash:crash

Nice.

Jag fick provköra Faker:s S1000rr.
Desvärre bara på en smal landsväg som jag inte kände till men iaf.

Stensjuk maskin.
Att ligga på 3:an på 3000 varv och gasa till och hojen reser sig är bara freaky :crash:crash

ha ha ha låter som en vildhäst. Prova hojen på mässan och blev kär men kommer importera en från england.

För intresserade och lediga grisar. Går tåget från Uddevalla 1300 mot munkedal. Från munkedal 1400 upp mot Dalsland och sen ner mot bike för en kaffe. Mona Lisa 1300 hare gött hej

Vi får skaffa regndäck så de blir lite köra igen! Hoppas på bättre väder inom kort!:Bugar

Är det bara jag eller är vi det mest inaktiva forumet??

Någon som bokat/planerat banåka än??

Ja inte världens mest aktiva än:) Jag ska boka ett par smc bandagar o sen blir det nog även några med actionpics

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti