Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Åktursdax!

Halloj, Hojen tebax på västkusten tänkte ta en tur vid 18 hugget idag någo som hinner hänga på?

Torsdag Samåkning?

Vädret såg ut att bli okej på torsdag tänkte höra om några vill ut o åka hoj? :tummenupp

Jag fick mess om detta 15 min innan samlingen :) otroligt nog så hann jag åka o hämta bågen o hoppa in i stället.. =)

Blev en toppentur på ca 15 mil! orust är underskattat!

Jo det är många fina vägar här ute, men nu har dom dumjävlarna slängt ut massa asfalt gegg och grusat halva ön! livsfarligt för den som inte vet om det, dom har skyltat vissa ställen men verkligen inte över allt. Men det blir en bättre väg när allt löst grus har åkt av.

Hallå ni få som läser.

Vad sägs om en liten "Last touch of 2k11" samåkning nästa vecka?
Vädret ser lite ostadigt ut men någon dag lär ju vara regnfri.

Ni som är sugna kan väl skriva en rad eller två. =)

Ciao!

Hallå ni få som läser.

Vad sägs om en liten "Last touch of 2k11" samåkning nästa vecka?
Vädret ser lite ostadigt ut men någon dag lär ju vara regnfri.

Ni som är sugna kan väl skriva en rad eller två. =)

Ciao!

i'm in.

Vi kan väl för en gångs skull försöka sätta igång planeringen tidigare än kvällen innan för att så många som möjligt kan planera in detta

Tid och möjlighet så är jag med, Känner nästan ingen att köra med, och har en liten pojk som tar "All" min tid, men har jag möjlighet så är jag med

i'm in.

Vi kan väl för en gångs skull försöka sätta igång planeringen tidigare än kvällen innan för att så många som möjligt kan planera in detta

Just my thought! :tummenupp

Vi får hålla järnkoll på vädret bara. För regn gör mig bara förbannad med skinnstället på. :P
Torsdag ser lovande ut faktiskt. Om ni är lediga från 1700 på torsdag kväll kan jag försöka byta tider, då jag annars jobbar den kvällen.

Last edited:
Just my thought! :tummenupp

Vi får hålla järnkoll på vädret bara. För regn gör mig bara förbannad med skinnstället på. :P
Torsdag ser lovande ut faktiskt. Om ni är lediga från 1700 på torsdag kväll kan jag försöka byta tider, då jag annars jobbar den kvällen.

Hur ser det ut för i eftermiddag? Lite halvostadigt väder

Blev ingen sesongs tur för mig, improviserade och rev ner framgafflarna på cykeln, ena packboxen läcker lite som jag tänkte ordna samt servicen medans det inte är 15 minus i garaget. Hoppas ni fångar dom sista fina dagarna!

När blir första grupp turen?

Ska man vågfa sig ut på tisdag? Jag vill åka ,är så sjukt åksugen hojabstinans:näsblod:yoparty:)

På lördag nu då?! Ett va fan?! kaffe på balkongen 11?!:tuttar

Alsing skulle nog vara på med rettan!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti