PutteLiten
Twins have more fun
Jag dyker oxå upp kl 14. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PutteLiten skrev:Inte i "kl:14.00" gruppen, vi var uppe på söderåsen men det är ju en bit från Halmstad...![]()
PutteLiten skrev:Det blev två tankar... Körde till och med soppatorsk vid Miatorp på väg hem...
Men som tur är har man ju 2 liter i reserv...
Tror det var runt 7.5+8.5 mil (tanka runt 7.5 och var 8. något vid miatorp.) = ca 16mil
Jepp gotteväder och goa vägar, om vi undantar hemvägen. Men som sagt, ingen kunde ju de vägarna. Men nästa gång blir det nog bättre.
Blev possitivt överraskad hur lätt det gick att hänga på er med Motarden med den nya drevningen, och de nya däcken.![]()
PutteLiten skrev:Blev possitivt överraskad hur lätt det gick att hänga på er med Motarden med den nya drevningen, och de nya däcken.![]()
Holy Rider skrev:När vi körde motard förra året fick man alltid vänta på touring-gänget![]()
Fan börjar du bli gammal Putte?![]()
Robz skrev:Sugen å hänga på er någon dag... Perstorp-gazz - är det månne Röstånga>Perstorp>Skithåla>Brohopp>Röstånga>Skäralid>Söderås>Knutstorp -runda ni gazzar?
spirre skrev:Jag & Mail var ute runt Ä-holm omr. idag..
ROCKON, vet du vem det är som kör en röd Ducati SS av den äldre modellen samt en svart figher av ngt märke.. Såg dessa i stan idag...
Nu kör jag inte förren jag har fått på mitt nya bakdäck.. Har en vit rand runt däcket, vad kan detta vara måntro![]()
Otee skrev:tyvärr så står jag med tapetklister upp till armarna. Annars hade jag lätt varit där.
Sorry Robz, next time.
Mange_H skrev:Hur mycket toppar den egentligen? Du hängde på rätt bra även när vi höll hög fart.
Blue skrev:Eller så alldeles underbart.![]()
Jag vill ha min frambroms nu!