Åka tråden!

Däh äh bar åh åk!

Supermoppe har meddelat att han kommer 15-20 min sent till pumpen.
Antingen väntar vi in dom eller så tar vi en uppvärmningsrunda så länge :)

Ses snart!

Riktigt rolig runda idag boys! :yoparty
Och tack för att ni gjorde mig sällskap i väntan på utryckningsskodan och ett stort Mattias som skjutsade hem mig och min knackande hoj!

Ska se över han imorrn och kika vad det är för del som vill ha sig ett kok stryk.

//Robin

Finfina vägar igår. Dock är det ju inte många man kommer hitta själv igen. :huvet

Utryckningsskodan står alltid redo för nya uppdrag! :D Kommer förbi ikväll och kollar hur det går med kåtten.

a det var en bra runda igår, o flera blir det :) a Robe ring lr messa o berätta vad felet är :)

tänktdra till lunda för att kolla motard!! samling vid nybron alltså inte pumpen 12.00-12.00 för er som ska me. så ta ut hojen o häng på och som vanlöigt så blir det ju bus på vägen hahahahaahahahahahahaha

åka tors!!

torsdag... någon som inte jobbar som är på att köra en sväng på dagen.. kanske mellan 10-14 eller så.. pma isåfall.

Kör ni enbart sporthojar eller är det lite blandat? Polaren har inget körkort längre och jag står helt utan åka-polare..

Brukar ju se er dra förbi min balkong i Salabacke så jag blev tvungen att inhandla en KTM 660 SMC efter att jag sålde Ninjan i höstas. Hoppas man får möjlighet att haka på er i sommar igen. Tyvärr så blir det väl knappast några 30 mils rundor för mig, men ner till Sigtuna kan man ju haka på för att käka en glass. Hör av er när ni ska ut.

Jag var ut till Sigtuna idag med min fmx. Riktigt härligt väder och en av dom bästa turerna på länge..

Fram tills kopplingsvajern gick av i en kurva i urskogarna. Snopet... :huvet

Blev att åka hem dom fyra milen utan koppling..

Jag var ut till Sigtuna idag med min fmx. Riktigt härligt väder och en av dom bästa turerna på länge..

Fram tills kopplingsvajern gick av i en kurva i urskogarna. Snopet... :huvet

Blev att åka hem dom fyra milen utan koppling..

skönt :) var i sigtuna ja med me hojjen och bruden :)
synd att dom stängt av strandpromminad vägen som jag säger :D

jobbigt där med kopplingen!

Jag måste få tag i en ny wire snabbt, enda butiken som har idendiskwire ligger i england. Får mecka ihop något så jag kan ta 650cc moppen till norrtälje på lördag.

Det är ju custom bike show :yoparty :tuttar

Lelles hade ej på lager, honda city hade ej på lager.

Men brassade till stockholm på 35 minuter (mcvaruhuset hade i lager) snabbt påmeckat och nu går hojen som smort igen :tuttar

Några fler som ska till norrtan på lördag o kika på rumpskakare :arsele

Är lite sugen.. Synd att hojen e obesad.. :/ Vill ju inte åka i onödan då, ;)

ja det va sura 1200 i böter... spec iom att jag aldrig fatta att det va en civilbåge jag mötte som sen kom upp bakom. akta sig för blå yamma av pan-european typ..

någon som ska ut å köra i det halvfina vädret? Möter ni en röd vit fzr 1000 med fulaste fronten i uppsala me en liten fyrkantig lampa kan ni ju gasa me:p

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT