Åka tråden!

Ska ut o åka me några polare idag om nån e intresserad av o haka,tänkte ta en sväng till sugtina sen får vi se... möts i såfall på nybron typ 19.00//// Rolle

Ska ut o åka me några polare idag om nån e intresserad av o haka,tänkte ta en sväng till sugtina sen får vi se... möts i såfall på nybron typ 19.00//// Rolle

Kanske var ni som stog där...3st hojjar??
Var ut en sväng me Hondan på stan å checka läget bara!

22 grader och sol på lördag! Någon som är sugen på att dra nån vända på stan å spana b-rudar kanske? ;D

ja vi brukar stå o hänga på bron bara stanna till o snacka lite nästa gång tycker jag

ja jag e på att åka lite o spana på lördag :)

a vi äger typ nybron lr hur Payneswe

Last edited:
Vi kommer att vara ute på Lunda å grilla lite korv och grejja lite.. (konbana och rakt fram åka. :) ) Så bara å dyka ut dit, :) Kmr vara där mellan 8:00 - ca17:00

klarade provet jag oxå så nu har jag uppkörning den 3 juni... klarade du banan?

nej jag misslyckades på låg/hög banan var inte så svårt bara att jag missuppfattade vad han sa och jag knappt åkt med min hoj utan bara med körskolan hojj så ja men en ny tid 1 juni och så hoppas ja verkligen ja klarar det :D köpt grejor från louis.de nu oxå så mange kan få tillbaka sin saker :D

Hörrni!

Gasa lite imorgon onsdag runt 18-snåret? Kommer 1-3 motarder från Västerås på besök som vill filma lite med sina head cams också.
ÖÖÖÖRN ÖÖÖÖÖÖÖÖRN!!!

//Robe

Bron? Är det samma som pumpen eller har jag legat i ide för länge? ;)

Back