Åka tråden!

Jag åker gärna i helgen, ;D Åker ju dock motard nu för tiden så är väl mest stadsbus som gäller, ;)

vi måste ju åka ett gäng snart ju

vill ta lite grymma bilder när man åker finns det inte nån bra fotograf här ;)

Last edited:
Är det en "sluten" körning enbart för GO? i annat fall, var är Nybro?

jag är i Uppsala och hälsar på familjen i någon vecka och har tagit med mig hojen. Blir det några öppna åkningar nu framöver och vart man se de i så fall? Vet inte hur denna tråden fungerar då det är kllubbtråd. Jag hade tänkt mig lugnare rundor inga bombarrundor. :)
har sökt jobb här till efter sommaren så vi får se om det blir fler besök här på forumet efter sommaren :)

Försöker man dra ihop folk till lunga fikaturer blir man automatiskt ignorerad förstår du välle..

Det där du sade avslöjar bara din intelligensnivå min vän, inget mer.

Wow vad tuffa vi var här. Grabbarna låt oss höja premierna för alla genom att köra och krasha skiten ur oss. Bana är ju för mesigt att köra hårt på. Hur gammal är du 17 år och kör snodd hoj eller?

Wow vad tuffa vi var här. Grabbarna låt oss höja premierna för alla genom att köra och krasha skiten ur oss. Bana är ju för mesigt att köra hårt på. Hur gammal är du 17 år och kör snodd hoj eller?

Ojoj har tar vi i ordentligt. Ta det lungt folk kan ju ta dig för en riktig värsting. Hettsa inte upp dig och vräk inte ur dig massa svamel bara för du inte förstod att jag skojjade lite med dig. Det säger ännu mer om din intelligens och den åldern ditt beteende ligger på. Vad det ens har med saken att göra så har jag troligtvis mer ban- och körerfarenhet än dig och har trotts det aldrig påverkat din försäkring nämnvärt skulle jag tro.

Det här är en åktråd, ska du inte styr upp en körning kan du dra.

Förstår inte ens vad du gör i den här tråden :va när du ändå bara snackar massa bajs...
De finns andra forum/trådar du kan skriva av dig i, gör inte en massa onödiga inlägg här :tummenupp

Shit, kan sånt här blir man sne över, allt gnäll om höja premierna för alla!! SKITSNACK då ska du räkna med mopeder för dom räknas in i samma statistik!! så gnäll över det me om det ska vara på det viset,
det kan ju ha sprungit ut en unge när du gjorde ditt lilla hjullyft på bilden så kom inte in i detta forum o predika för folk som åker med oss lr är en av oss! du verkar inte ha alla hästar i hagen eftersom du skriver som du gör, tänkte på 17 år o snodd hoj egen erfarenhet lr?

dom flesta av oss åker bana ibland o det höjer ju inte premierna något!! kropps skador går på hemförsäkring!!

finns ju annat o gör en att komma in o bråka i detta forum då vi älskar kritik och att folk gnälle på att nån körde 127km/h på motorvägen lr att nån åkte på hjulet! gnälla o predika kan du göra för din flickvän lr mamma!! inte för oss:tummenupp puss på re :arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman