Åka-tråden!

PM:a gärna mig med eller skriv här vart o när. För är gärna på :)

De blir efter 17.00 någon gång. Som nämnts tidigare så väntar vi med förhoppning om att Avenir lyckas fixa sin frambroms och Carlin LKPG kan efter 17.00 så vi hörs här på SH runt 17.00. Men jag pm:ar mitt nummer till dig.

Försöker hinna till Beviks o tebakks efter 16.00 samt montera det som krävs. Alfiee får gärna ringa mig istället - befinner mig svettandes i garaget vid 17-snåret gissar jag... Hörs senare :)

Alla som vill åka får gärna vara med. :tummenupp Mötesplats är inte bestämd än men vad sägs om en plats (bensinmack) centralt i LKPG? :va

Statoil Ryd? :)

Edit: Är iofs i kanten av stan. Men bra om vi ska åka lite vägar utanför stan. Aja, nån annan får bestämma :D

Japp vi prata om att ta en sväng imorgon, vet ej vilken tid än?

Så fort jag hör från Jan imorgon efter ni har svetsat hans bakram, så kan ja skriva här vid vilken tid vi träffas vid Statoil i Ryd :)

Om någon vill kan dom Pm:a sitt nummer så skickar ja sms när ja vet tid osv :) Plus att man kan få svar lite fortare vilka som ska med så man inte står o väntar allt för länge på någon som inte ska med :tummenupp

Så fort jag hör från Jan imorgon efter ni har svetsat hans bakram, så kan ja skriva här vid vilken tid vi träffas vid Statoil i Ryd :)

Om någon vill kan dom Pm:a sitt nummer så skickar ja sms när ja vet tid osv :) Plus att man kan få svar lite fortare vilka som ska med så man inte står o väntar allt för länge på någon som inte ska med :tummenupp

:tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back