Åka-tråden!

PM:a gärna mig med eller skriv här vart o när. För är gärna på :)

De blir efter 17.00 någon gång. Som nämnts tidigare så väntar vi med förhoppning om att Avenir lyckas fixa sin frambroms och Carlin LKPG kan efter 17.00 så vi hörs här på SH runt 17.00. Men jag pm:ar mitt nummer till dig.
 
Försöker hinna till Beviks o tebakks efter 16.00 samt montera det som krävs. Alfiee får gärna ringa mig istället - befinner mig svettandes i garaget vid 17-snåret gissar jag... Hörs senare :)
 
Alla som vill åka får gärna vara med. :tummenupp Mötesplats är inte bestämd än men vad sägs om en plats (bensinmack) centralt i LKPG? :va

Statoil Ryd? :)

Edit: Är iofs i kanten av stan. Men bra om vi ska åka lite vägar utanför stan. Aja, nån annan får bestämma :D
 
Japp vi prata om att ta en sväng imorgon, vet ej vilken tid än?

Så fort jag hör från Jan imorgon efter ni har svetsat hans bakram, så kan ja skriva här vid vilken tid vi träffas vid Statoil i Ryd :)

Om någon vill kan dom Pm:a sitt nummer så skickar ja sms när ja vet tid osv :) Plus att man kan få svar lite fortare vilka som ska med så man inte står o väntar allt för länge på någon som inte ska med :tummenupp
 
Så fort jag hör från Jan imorgon efter ni har svetsat hans bakram, så kan ja skriva här vid vilken tid vi träffas vid Statoil i Ryd :)

Om någon vill kan dom Pm:a sitt nummer så skickar ja sms när ja vet tid osv :) Plus att man kan få svar lite fortare vilka som ska med så man inte står o väntar allt för länge på någon som inte ska med :tummenupp

:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top