Åka-tråden!

:tummenuppFår tacka Linköpings folket för trevlig åkning

Trevligt att alla är på benen:tungan

Kanske var detta sista åkningen i år:huvet

Vi får väl hitt på nåt:va å nu blir det ju så mycket tid över:banana
 
:tummenuppFår tacka Linköpings folket för trevlig åkning

Trevligt att alla är på benen:tungan

Kanske var detta sista åkningen i år:huvet

Vi får väl hitt på nåt:va å nu blir det ju så mycket tid över:banana

Sista åkningen? Det är ju för bövelen plusgrader fortfarande! :4skrika
 
:tummenuppFår tacka Linköpings folket för trevlig åkning

Trevligt att alla är på benen:tungan

Kanske var detta sista åkningen i år:huvet

Vi får väl hitt på nåt:va å nu blir det ju så mycket tid över:banana

Ja det var väldigt skönt att vi var lika många när vi kom tillbaka som när vi åkte!
min :arsele säger att bönpallen inte är den rätta plattsen för mig:huvet! Men har man inget bakdäck så få man slita på andras:hihi:hihi

Ja det är klart vi måste hitta på något roligt :banana:banana när den tråkiga säsongen nu snart är här! :huvet:huvet
 
Last edited:
nu är det nästan så man funderar lite åt ställa av hållet ,, var ute en sväng idag med kyla o regn o det var ingen mysig upplevelse
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top