Åka-tråden!

Ställa på!

Någon som är sugen på en kortare sväng imorrn eller söndag? 5 grader och torra vägar funkar i nån timme eller så :D

Äh, tjärringar :hihi

Det blev Grebo -> Åtvid -> Överum -> Edsbruk -> Åtvid -> Grebo idag. +4 och frusna fingrar men uj så skoj :banana

Kör med kedjor vettu. Lite skakigt under 200 men när jag lägger i 2an o det börjar gå fort är det inga problem. :tummenupp

Ny hær, men hakar gærna på någon dag..

Tja grabbar å ev dam!:tuttar
Jag e ny på SH, men hakar gærna på å åker lite om det blir fint væder (snøfritt o øver 5 minus):yoparty

Nån som har koll på återførsæljar av kedjor till bmw 800 gs? ev konvertering till bandgående nu øver vintern? det rycker lite i gashanden å kænner før att våga vægra sluta åka den hær sæsongen..

Ær hemma från jobb om en vecka, styr vi upp något hær på forumet!:tummenupp

Dj...vla sega vårvinter, har kört ca 25 mil i påsk o hade tänkt en rejäl tur idag. Laddad som tusan stolpar jag upp ur sängen, men så var det snö ute, snart är det dags att byta land...

Är det nån som vet när Vadstena vaknar till liv för lite onsdagskörning? Honda#1, jag åker gärna en sväng, jag kör mycket själv. Jag var ute en 10-milssväng ikväll. Om det är bra väder på söndag eftermiddag ska jag åka lite.

tja söker lite åk kamrater i lkpg.
Bara väder och vind är på ens sida åker z750

Det brukar ganska ofta vara nån från Linköping som åker upp och joinar norrköpingsfolket på helgerna. Brukar samlas ~11.20 vid max (gamla biltema)

Ibland är norrköpingsfolket t.o.m så våghalsiga att de åker söderut och möter upp!

Håll koll på tråden så ser du när det skall åkas! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...