Åka-tråden!

Ställa på!

Någon som är sugen på en kortare sväng imorrn eller söndag? 5 grader och torra vägar funkar i nån timme eller så :D
 
Äh, tjärringar :hihi

Det blev Grebo -> Åtvid -> Överum -> Edsbruk -> Åtvid -> Grebo idag. +4 och frusna fingrar men uj så skoj :banana
 
Kör med kedjor vettu. Lite skakigt under 200 men när jag lägger i 2an o det börjar gå fort är det inga problem. :tummenupp
 
Ny hær, men hakar gærna på någon dag..

Tja grabbar å ev dam!:tuttar
Jag e ny på SH, men hakar gærna på å åker lite om det blir fint væder (snøfritt o øver 5 minus):yoparty

Nån som har koll på återførsæljar av kedjor till bmw 800 gs? ev konvertering till bandgående nu øver vintern? det rycker lite i gashanden å kænner før att våga vægra sluta åka den hær sæsongen..

Ær hemma från jobb om en vecka, styr vi upp något hær på forumet!:tummenupp
 
Dj...vla sega vårvinter, har kört ca 25 mil i påsk o hade tänkt en rejäl tur idag. Laddad som tusan stolpar jag upp ur sängen, men så var det snö ute, snart är det dags att byta land...
 
Är det nån som vet när Vadstena vaknar till liv för lite onsdagskörning? Honda#1, jag åker gärna en sväng, jag kör mycket själv. Jag var ute en 10-milssväng ikväll. Om det är bra väder på söndag eftermiddag ska jag åka lite.
 
tja söker lite åk kamrater i lkpg.
Bara väder och vind är på ens sida åker z750

Det brukar ganska ofta vara nån från Linköping som åker upp och joinar norrköpingsfolket på helgerna. Brukar samlas ~11.20 vid max (gamla biltema)

Ibland är norrköpingsfolket t.o.m så våghalsiga att de åker söderut och möter upp!

Håll koll på tråden så ser du när det skall åkas! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top