Åka-tråden!

Hoppas ni haft en trevligt tur idag!

Är det någon som är sugen på mer åka imorgon? Har skrivit i Norrköpingstråden!

"jag ska måla hela världen lilla......" Well, plasten är ihop och ikväll ska det spacklas och på torsdag ska det lackas. Sen kan det åkas igen. :)

Bra att man har en stadig hoj med tanke på körstilen....:huvet

"jag ska måla hela världen lilla......" Well, plasten är ihop och ikväll ska det spacklas och på torsdag ska det lackas. Sen kan det åkas igen. :)

Bra att man har en stadig hoj med tanke på körstilen....:huvet

gör det nu ordentligt så det inte ser ut som skit och jag måste komma och göra om allting igen :arsele

by the way så har dom stödhjul på maxi för 99 kr :D

Åka en mystur imorrn på dan?

Anyone!?

Är det bara jag som förväntas infinna mig på arbetsplatsen under dagarna? Läser man de här trådarna så känns det som att alla är ute och åker hoj när man sitter där inne på kontoret och trånar. :huvet

Är det bara jag som förväntas infinna mig på arbetsplatsen under dagarna? Läser man de här trådarna så känns det som att alla är ute och åker hoj när man sitter där inne på kontoret och trånar. :huvet

Jag dog på kontoret 08.30-20.30 i måndags, 12-21 tis-ons och 09-18 igår..Så jag har RÄTT att vara ledig en fredag :fakta (VARJE fredag :D)

Det verkar bli uppehåll länge nog för lite hojåka, så om någon ska med till Norrköping så bromsar jag till vid Max kl 11:20.

Du kan INTE skälla på oss för att du har dåliga lönesamtal. :sissy

....ALLT handlar om vem man kan skicka fakturan till. Om man sen är ute och åker hoj...ptja. :tummenupp:blah:blah

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT