Åka-tråden!

Det åkte förbi 3 hojar när jag var påväg till gymmet, motivationen till att träna en fredag eftermiddag försvann istället för att ta ut hojen å ta en tur.
Har dessutom flyttat in till stan nyligen å hojen står kvar hemma hos föräldrarna. Någon som har ngt tips på ngt garage/förråd (Tannerfors) eller inom rimliga gränser?

Blev första turen idag, mål: Att köra nej hojen från stockholm till linköping, gick bättre än jag trodde behövde bara göra ett stopp på 5 min för att värma mig, största problemet var nog att min ryggsäck var helt öppen då den var trasig, men den hade bara kättingen i, så det gick bra förutom att jag såg ut som en idiot som vanligt

Var ute en sväng idag på en timme med bågen, tyckte det blåste kallt som satan. I morgon blir det cross men om vädret håller i sig så är jag sugen på en runda på söndag. Några som är sugna att hänga på?

fan va gott gubbar, jag fick hem min laddregulator igår och bytte den idag..får hoppas att gixxern slutar lukta äggmök nu...paaarteey:yoparty

Det är ju sol men kallt satan ju!

Men vadå? ska man ställa på hojen snart då kanske?

Pilsner den 16e är obligatoriskt !

jag brukar vänta till de sopat undan allt grus , har vart nära o krascha ett antal ggr pga för tidig abstinens
så lite vis av åldern har man allt blivit :)

jag brukar vänta till de sopat undan allt grus , har vart nära o krascha ett antal ggr pga för tidig abstinens
så lite vis av åldern har man allt blivit :)

Sporthojen vågar jag mig inte ut på, men motarden är lite mer lätthanterlig , till och med skoj att åka på ställ i rullgruset!

Var ute idag men vände efter två kilometer, SATAN vad kallt det var. Det är ju inte det ultimata fästet men bara att kunna glida och vrida "lite" på rullen på rakorna. Ja det räcker för det där stora leendet..

Om vädret tillåter dvs minst +12 så blir det en åktur med sporthojen kl12:00. PÅ LÖRDAG!!! Åker förbi braskens och ser ifall någon skall med!

SP!!!

Edit: missade att skriva dag..

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...