Åka-tråden!

Snyggt, bra gjort. Kan tänka mig att du längtar till våren efter att du har fått den klar nu :)

Nu får det fan bli vår !
Nu är jag snart klar med skiten.. Är ju inte putsbög, men lite roligare vart det ju.

före
228934_10150258557940418_659670417_7670114_8134709_n.jpg

efter
401083_10150513883385418_659670417_8885357_1606663113_n.jpg

så lacka glas och speglar och lite skit sen är det dags!
jag längtar ju lite iallafall :D

Ser riktigt skarpt ut!

shit riktigt bra ser det ut Peter och jag gillar att du har kortat ner pipan..=)

Men fan va det börjar krypa i kroppen. har börjar faktiskt följa smhi och försöker hänga med när graderna börjar lägga sig på plus. längtar och se scooter gänget oxå.:rock

scoooter poower:yoparty

Nu får det fan bli vår !
Nu är jag snart klar med skiten.. Är ju inte putsbög, men lite roligare vart det ju.

Så bara vanlig bög då eller :va :D:D:D

Snyggt blås mannen!!!

Ut och ploga grabbar.. Då kommer våren snabbare.
Var ute med en bekant och körde lite på Is med en husa 650, sjukt kul!!!!

SP:yoparty

Synes snaet pojkar!

Var ute med en bekant och körde lite på Is med en husa 650, sjukt kul!!!!

SP:yoparty

Synes snaet pojkar!

Det är fusk att köra så här års, du är ju då uppvärmd tills säsongen börjar.. då kör du inte på samma villkor som oss andra :7peta

Det är fusk att köra så här års, du är ju då uppvärmd tills säsongen börjar.. då kör du inte på samma villkor som oss andra :7peta

Jag utjämnar mitt smygtränande med att dricka några GT då och då, så summan av allt blir nog noll ska du se....

Hur går det med en försäsongspilsner blir det något åka av innan det blir åka av??

Tid att boka ett bord på Bishops?

Jag utjämnar mitt smygtränande med att dricka några GT då och då, så summan av allt blir nog noll ska du se....

Hur går det med en försäsongspilsner blir det något åka av innan det blir åka av??

Tid att boka ett bord på Bishops?

Skulle va fint med en runda till innan säsongen drar igång. :fyllisar

PAAAAAAAAAAAAAAAAARRRTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:yoparty

Grabbar ska vi styra ihop nåt snart, vi får hitta på nåt kul, lite mat på det och sen paaarty:fyllisar

Hello boys, jag tränar gashanden på crossbanan just nu, satan det gör ont om man vurpar...Men ack så jävla kul det är. Men snart är våren här, då måste vi ut med mopparna igen. Några som har köpt något nytt under vintern? Ses snart grabs..:)

Grabbar ska vi styra ihop nåt snart, vi får hitta på nåt kul, lite mat på det och sen paaarty:fyllisar

Självklart att vi ska dra ihop något ännu en gång. :banana Mat o dryck tycker jag inte alls låter motbjudande.:fyllisar Vem tar tag i det, startar en ny tråd osv?

Linus du kan ju starta den nya tråden sen får alla komma med förslag och sen får ju rösta på nåt :tungan

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...