Åka-tråden!

Satan så snyggt ställ Jelvan! Är det samma som jag köpt? Alpinestars SP1 helställ?

Du behöver dock inte vara orolig att vi har samma pyjamas, jag kommer nog till 90% sannolikhet bara bli banåkare i sommar. Har inte råd att köpa ny hoj när jag måste köpa bil.

Yes det stämmer bra. SP-1 stället :)
Du kommer nog vara riktigt nöjd med stället. Jag tycker det sitter riktigt skönt, och inte alltför varmt.

Det är den gamla racepipan från ninjan som sitter på.
tack boys =)

Och nej, jag gillar pussy precis så som många andra.. :)
Men, ang. utekäk osv så tror jag att flertalet medlemar som skriver här skulle uppskatta klubben joy på nygatan.. :krama :brynad

Det är den gamla racepipan från ninjan som sitter på.
tack boys =)

Och nej, jag gillar pussy precis så som många andra.. :)
Men, ang. utekäk osv så tror jag att flertalet medlemar som skriver här skulle uppskatta klubben joy på nygatan.. :krama :brynad

Men sluta Peeth det är 84kvm stor hemma hos nån va, den där joy...tänk på att vissa av hos bär på ring.. jelvan skulle inte vilja gå på nåt sånt ställe där det är bara tjejer..

Bishops 16/3 19:00...?

Edit: Mötte en lirare på touringhoj i morse.. säsongen har uppenbarligen redan startat...

Men sluta Peeth det är 84kvm stor hemma hos nån va, den där joy...tänk på att vissa av hos bär på ring.. jelvan skulle inte vilja gå på nåt sånt ställe där det är bara tjejer..

haha.. joy har både tjejer och killar..
Men du måste gilla samma kön som dig själv :7peta

Jag är på biskopen om jag kan, dvs om tjejen kan vara hemma med valpen :)

haha.. joy har både tjejer och killar..
Men du måste gilla samma kön som dig själv :7peta

Jag är på biskopen om jag kan, dvs om tjejen kan vara hemma med valpen :)

haha jag gillar flera kön, ju mer desto bättre har jag hört från Jelvan

När är det dags att ta första rundan? Snön nästan helt borta och suget är som störst!

Har hojen ståendes i Stockholm vill barra få ner den. Någon som har tips på roligare vägar än tråkiga e4an mellan sthlm o lkpg?

GRABBAR! Det är dax! :banana Tog en runda idag på två timmar, trodde det skulle vara bra mycket kallar än vad det var funkade kanon. Om vädret fortsätter så kanske det finns någon som är sugen på att ta en liten runda i helgen. Kan bara säga att det var så djäkla gott att dra igång hojen igen.

Snackar vi vikt eller längd??

ja asså det är olika från person till person..men mycket av varje är ju inte helt fel. varför ta ett halv tomt grogg när man kan ta ett halvt fullt grogg hmm, har du nånsin funderat på det?

ja asså det är olika från person till person..men mycket av varje är ju inte helt fel. varför ta ett halv tomt grogg när man kan ta ett halvt fullt grogg hmm, har du nånsin funderat på det?

Nej, alla mina groggar är mystiskt tomma?? Fattar ingenting!!:-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman