Åka mc i Jönköping?

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
Hoj
ktm 690 smc-r 2013
Tjena, tänkte om det är några medlemmar som kör hoj här i jönköping, är ensam i min vänskapskrets med mc kort och hoj nämligen :hihi

Ja vi är ett rätt gott gäng i omkretsen jkpg så du borde inte få åka ensam i sommar om du inte är jättelångsam dock har vi folk som är det med... =) Det finns ett gäng för alla sorter !

Ja vi är ett rätt gott gäng i omkretsen jkpg så du borde inte få åka ensam i sommar om du inte är jättelångsam dock har vi folk som är det med... =) Det finns ett gäng för alla sorter !

Fast den långsammaste flyttade i vintras och bor numera i Halmstad.

Men jag har en bäddsoffa så den som vill är välkommen hit också :tummenupp

Klart man kan åka hoj i JKPG, men framförallt kan och bör man KÖRA hoj, speciellt med tanke på att du redan har hojkort och MC :tungan ;)

(Välkommen!)

Last edited:
Är ni inte igång än? Kört 25 mil nu på 2 dagar! Kollade hur vägen mot Tranemo såg ut men ångrade mig ganska snabbt, den övre delen från Boeryd - Bogla var som att köra på en tvättbräda. :3freak

Men efter Bogla var det fin fint ner till 195:an sedan körde jag ner till Skillingaryd - Vaggeryd - Gamla E4:an hem.

Turen ligger uppe på CheckMyTour :)

Kan rekommendera Tidaholmsvägen (1-2 kilometer efter Habo (mot Mullsjö) sväng höger, krokig småväg mot Tidaholm). Jag och farsan var helsäkra på att det skulle vara grus och jävlig, men icke, all grus redan bortplockat :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back