Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Svamp är 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Erkänn nu att du ställer denna fråga eftersom du nyss är hemkommen från syndens näste: Las Vegas
Du har helt enkelt råkat smaka svamp från den lokala odling tjejen hade, du vet hon som har som jobb att klä av sig.![]()

Bara det faktum att det finns en tvetydighet kring om man menar mat eller underlivsbesvär gör ju att man drar öronen åt sig när det gäller att äta svamp.
Smörstekt herpesvårta någon?![]()
Samtidigt hör man aldrig någon berätta om att de ätit smörstekt ägg, eller dito falukorv. Nej, smörstekt är ett värdeord som säger en sak om tillagningsformen och tusen saker om yttraren.
...
En gång åt jag en burk armémat i komplett mörker. Dagen efter läste jag på etiketten att det var svamp i. Jag kände mig smutsig i flera dagar.
Bara det faktum att det finns en tvetydighet kring om man menar mat eller underlivsbesvär gör ju att man drar öronen åt sig när det gäller att äta svamp.
Smörstekt herpesvårta någon?![]()
Svamp är gott!! Men att gå ut i skogen å plocka dom är jag inte byxad till..
Jag vet bra skogar där vi kanplocka svamp ostörda.Åh fy faan va gott med stuvade kantareller på macka. Gaaah! Även ätit P.C. svamp från Peru för läänge sen...![]()
P.C stands for?
Skall man direktöversätta ordet så är radhuskännare mest korrekt men då inte i betydelsen någon som går runt och tafsar på radhus. Snarare personer som är medelsvenssons och försöker leka fina/kännare.
Typiska drag är följande:
* Dricker alltid vin mitt i veckan för det är ju sååå kontinentalt
* Ser ner på bag-in-box men köper själv 12 flaskor för 199kr i Danmark
* Propsar på att flingsalt måste användas för det ger såååå mycket fräschare smak
* Kör SAAB 9-5 för den är så mycket sportigare än Volvo V70
* Jobbar som säljare
Psilocybe Cubensis. Testat det två gånger när jag var 18-19. Det var kul. That's it!
Skall man direktöversätta ordet så är radhuskännare mest korrekt men då inte i betydelsen någon som går runt och tafsar på radhus. Snarare personer som är medelsvenssons och försöker leka fina/kännare.
Typiska drag är följande:
* Dricker alltid vin mitt i veckan för det är ju sååå kontinentalt
* Ser ner på bag-in-box men köper själv 12 flaskor för 199kr i Danmark
* Propsar på att flingsalt måste användas för det ger såååå mycket fräschare smak
* Kör SAAB 9-5 för den är så mycket sportigare än Volvo V70
* Jobbar som säljare

Aha en såndär dödsknarksvamp![]()
Hur kul var det på en skala 1-10? :nyfiken
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |