Äta svamp?

Äter du svamp?

• Antal röstningar
    0
Möjligtvis en och annan burkchampinjon, men törs f-n inte äta något som jag plockat själv...:näsblod

Räknas "magic mushrooms"

Näe, jag äter bara dom där som säljs i lösviktsgodishyllan.

Så, nu är en s.k. poll uppe också! Polla på!

Själv hatar jag svamp! :mad:

Det värsta är att svamp är så jävla billigt. Har en pizzabagare någon gång missat "...utan champinjoner tack!" så kan man ge sig fan på att han har gödslat med svamp över hela pizzan.

En gång åt jag en burk armémat i komplett mörker. Dagen efter läste jag på etiketten att det var svamp i. Jag kände mig smutsig i flera dagar.

Hur fan kan man inte gilla en schysst kantarellbruschetta eller nån grym höstgryta med trattisar?!

Svamp är gött men som nån sa, jag vetefan om jag skulle våga käka det jag själv plockat. :näsblod

Mäh :dummer Burkchampisarna du får på din pizzeria är ju ingen höjdare men nyplockade kantareller/trattkantareller är apgott. :fakta

Och vad jag vet så är det fan inte billigt att köpa kantareller på Ica.

Hur fan kan man inte gilla en schysst kantarellbruschetta eller nån grym höstgryta med trattisar?!

PRECIS!!! Gott som fan.!!

Och jag åt, nu när jag i Grekland, typ gräddstuvade champinjoner med citron, supergott va det.

Mera svamp åt folket. Men ge fan i flugsvamparna. Man kan faktiskt dö!! :näsblod

Svamp är gott som fan...
Särskilt kantareller... O de är ju verkligen inte billiga...

Dock så har jag en sambo som nästan kräks av lukten på svamp så det blir itne svamp så värst ofta... Mest när han är borta eller när jag äter ute el så... :P

[YOUTUBE-ID]943U-GGSKc0[/YOUTUBE-ID]

Plocka svamp med Bernt. Förövrigt så är svamp grymt gott, svampsås kan man ju äta hur mycket som helst av.

va faen...jag tror trådskaparn menar hallucinogena svampar... av poll-svaren att döma!

Bettskena käkar mjällsvamp, själv föredrar jag kantareller eller murklor.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back