Ärligt nu - kan du köra på bakhjulet o hålla den där?

Kan du köra på bakhjulet å hålla den uppe längre än 5sec?

• Antal röstningar
    0
Pollen saknar alternativet "Vågar inte ens försöka"
Då hade jag haft något att klicka i också.

Det händer att jag får upp den mer eller mindre av misstag, sen blir det som vanligt, totalt okontrollerat :skrämd

Kan inte .Men när jag hadde en offroad 600 i slutet av 80-talet så kunde man lätt köra nån km

Det händer att jag får upp den mer eller mindre av misstag, sen blir det som vanligt, totalt okontrollerat :skrämd

Jappp..alltid lika svårt med de där "last call" raggen på krogen :tummenupp

Nä, det går fortare med båda hjulen i backen, men jag har ett par kompisar som är JeTEduKtiGa...

Nope.. eller kanske..?.. hänger väll på vem som frågar, för jag håller knappast på med sånt som är olagligt. :rolleyes:

Powerwheelies är ju aldrig några problem. Men när växeln är slut är det roliga också slut. Det jag har så otroligt svårt att öva bort är den där reflexen som man absolut inte ska ha om man vill ligga på balanspunkten...

Har inte hunnit provat med min hoj än(p.g.a köpte den när frosten redan satt sig) Men körde på slangen med alla möjliga sorters mopeder. Går ju bara man ger sig gröne påt!

Det jag har så otroligt svårt att öva bort är den där reflexen som man absolut inte ska ha om man vill ligga på balanspunkten...
Önskade att jag också hade en sån reflex när man åkte moped. Ser fortfarande framför mig när man kom hem och sa till mamma "Mamma, jag har hål bak på mina byxor" :crash

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka